Jozef
25.04.06,07:29
Zdravim poradakov,
prosim vas vie mi niekto poradit ako v praxi realizuje preberanie tovaru a nasledne reklamacie?

Jedna sa mi o to, ze tovar dodame zakaznikovi a on po mesiaci si zmysli, ze predmetny tovar je osuchany a chce ho vratit.

Akym sposobom sa mozem vyhnut takejto situacii? Chcel by som dat na dodaci list nejaku klauzulu, ze tovar mozu po prebrani reklamovat do 3 dni, alebo 5 dni. Nieco v tomto zmysle. Je to mozne? Nebolo by to v rozpore s nejakym zakonom alebo nariadenim?

Vdaka za prispevky.
ALDA
25.04.06,05:55
Ak niekto podpíše, že tovar prebral, podpisuje, že tovar v množstve a kvalite súhlasí. Iba ak je tovar zabalený môže nastať aj tá situácia, že tovar je poškodený, vtedy je reklamácia opodstatnená a nepomôže žiadna klauzula.
Reklamáciu musíš riešiť na mieste a zistiť, či je opodstatnená.
Jozef
25.04.06,06:02
To co pises sa v praxi vyskytuje ale predsa nemoze mi po mesiaci vratiti tovar, ze je poskodeny? To predsa mesiac ten tovar nepreberal.
Tomuto sa neda nejak vyhnut?

Je pochopitelne, ked to spravi do 3 dni, ale po mesiaci?
Je moznost, ze sa mu to neuzna, ale rad by som trsoku vychoval zakaznikov k tomu, ze ten tovar si musia co najrychlejsie prebrat a v pripade poskodeneho tovaru to hned aj nahlasit.

Takze jedine, ze by som tu klauzulu tam pisal s tym, ze by to bolo akesi doporucenie alebo prosba?