nicolaskova mamina
17.10.14,13:39
dobry den mam otazku malemu sa stal v skolke uraz zakopol chodzou o skrceny koberec a narazil do dveri pricom si zlomil klucnu kost nehcela som to riesit uz len koli tomu ze sesternica tam pracuje ako ucitelka a akurat mala dozor....pritom navine bol koberec a druha ucitelka ktora nastupovala na smenu len dosla skor a hned za detmi pritom do nastupu mala cas 10 min ....proste nemala sa tam ukazovat este ...tak ci mi neviete poradit ako mam to riesit .....sesternicu to tak vzalo ze dala vypoved a aj koli tomu ze to nebolo prvy krat co riesili ten nestastny koberec lebo nemaju prostriedky na druhy ..... ako uz mo to je jedno nechem to nehat len tak poradte ako mam dalej postupovat dakujem za odpoved
Papierniková
17.10.14,11:51
Ako to riešili v MŠ ... spísali riadny záznam o úraze ??
Gabi03
17.10.14,11:55
zlozit sa s ostatnými rodičmi a kúpiť nový koberec
Papierniková
17.10.14,11:55
MŠ má povinnosť spísať záznam o úraze .. máte nárok žiadať o odškodnenie MŠ resp. v prípade ak nemá právnu subjetivitu tak jej zriaďovateľa
nicolaskova mamina
17.10.14,13:23
dobry den ano hned po nasom odchode zo skolky to sesternia zapisala ....volalami ze to je zaznamenane ze to musia a v pondelok si idem pre kopiu toho zaznamu s riaditelkynim podpisom a dalej kde stym mam ist ci to sa dohodnem s riaditelkou MS ako mne nejde o to odskodnenie len aby to dali vsetko na poriadok lebo to nebol prvy uraz ..ale dakujem
nicolaskova mamina
17.10.14,13:26
jedine ale tak uz dva razi boli nato upozorneny a neriesili to.....
Chobot
17.10.14,13:48
Darmo ich upozorňuješ, keď nemajú na nový koberec. Ako gabi napísala - kúpte im nový koberec. Ja som tak urobil, stálo ma to 80 EUR (ale nie kvôli úrazu, ale aby sa dcéra mala kde hrať).
sosak
17.10.14,13:58
nicolaskova mamina : mne nejde o to odskodnenie len aby to dali vsetko na poriadok lebo to nebol prvy uraz.