daduso
21.12.14,10:02
Dobry predal som auto,mne pekne sluzilo bez problemov,pan prisiel ukazal som auto vsetko v poriadku jazda tak tiez asi 2hod sme sa vozili,podpisali sme kupno predajnu zmluvu,napisal som ake ma vady.chlapcisko po ceste domov cca 200km mu zacal klepat motor,teraz ziada spet peniaze,alebo aby som mu to dal opravit,ja som mu dal plne pojazdne auto a vrati z K.O motorom?ako mam postupovat,v zmluve je pisane ze kupujci sa oboznamil zo stavom auta a skusobnov jazdov ktora mala do kopy 80km bez jedneho problemu,dakujem
taiko
21.12.14,09:12
ja by som isiel do servisu v tretom meste, kde by som nezavislym mechanikom nechal auto preverit a stanovit, ci tam chyba bola predtym a muselo sa o nej vediet, alebo sa tam chyba mohla byt a nemuselo sa o nej vediet, alebo sa jedna o zavadu, ktora sa proste stala kupujucemu, ale takitsto by sa bola byvala stala kazdemu.
Nandrolon
21.12.14,09:36
Nezavisly mechanik je schopny najst na starsom aute aj 1000 chyb v prospech toho, kto viac zaplati. Bohuzial verim ze je to podobne aj u NEzavislych sudnych znalcov...
NPeter
21.12.14,09:46
Aj na ojazdené auto musí platiť záruka podľa Občianskeho zákonníka. V zmluve by mali byť uvedené nedostatky auta, tie nemožno reklamovať, ale ostatné chyby áno. To je jedna vec, že kupujúci podpísal, že sa oboznámi so stavom auta, ale taktiež môže tvrdiť, že to bola skrytá vada. ... nekonečný príbeh. Kupujúci má právo vrátiť automobil bez udania dôvodu pokiaľ vada vznikla cestou domov. Odporúčam zobrať auto do servisu kde bolo doteraz servisované, príp. do nestranného servisu kde sa zistí závada a potom postupovať podľa zákona. Príp. sa mi potom ozvite a pomôžem Vám.
bubkoch
21.12.14,09:53
co veta, to nezmysel ...
daduso
21.12.14,09:56