dejlik
29.12.14,15:43
Zdravím všetkých,

mám teraz možnosť pracovať pro istú firmu účtovníka.. Mal by som na starosti účtovníctvo 2 dcérských spoločností.. tá jedna zdá sa je v pohode.. ale u tej druhej nikto účtovníctvo za celý rok 2014 neviedol.. malo to robiť najatá účtovnická spoločnosť, ale nerobila.. tá účtovnická firma má teraz doklady, no nechce ich vydať.. keď ich stihne vydať do februára, na mě by bolo doúčtovať celý rok 2014.. vraj je to malá spoločnosť.. ale aj tak.. nikty som takú rekonšrukciu nerobil .. napr. je to mesiačný plátca DPH.. to za každý mesiac by som mal podať dodatočné?
Neviem, či sa to dá zvládnúť alebo nie.. pre mňa by to bolo nové.. možno by mi to vela dalo.. možno vzalo.. čo ja viem.. na tú účtovníckú firmu je podané trestné oznamenie.. neviem, či potom volaaké rizika nepadnú na moju hlavu..

Išli byste do niečeho takého?

Já si neni som istý, no na druhú stranu práce nie je veľa, tak sa mi nechce odmítať pracovné ponuky.. keď že som stále začiatočník a nemožem si až tak vyberať..
mondes
29.12.14,14:55
Tak v prvom rade musíš sám vedieť, koľko máš práce a koľko času ti zostane na účtovanie tej firmy. Ja by som si podľa možnosti zobrala doklady domov s tým, že sa vyjadrím napr. do určitého termínu, či to beriem, alebo nie. Popozeráš si a uvidíš. A podľa mňa žiadne riziká na tvoju hlavu nepadnú. Veď ty si začal s nimi spoluprácu až teraz.
veronikasad
29.12.14,14:58
Dôvod, prečo účt.firma nechce tvojmu budúcemu klientovi vydať doklady ? Z čoho boli robené mesačné DP DPH, keď píšeš, že účto nikto neviedol ?
dejlik
29.12.14,14:59
no mal by som to ako hlavný pracovný pomer.. nie ako zárobok bokom.. na vyjádrenie mám 24 hodín..
veronikasad
29.12.14,15:05
V každej firme ?
Nandrolon
29.12.14,15:19