Lulla Bella
07.01.15,14:04
Študujem na škole VOŠ (vyššie odborné štúdium) na SR a tento rok končím (2014/2015). Zistila som, že v ČR je veľa škôl, kde sa dá dokončiť za 1 alebo 2 roky titul Bc.
Mňa teda záujma, či po získaní titulu Bc. môžem bez problémov pokračovať v štúdiu na SR, ale už Mgr.
Čiže VOŠ - 3 roky + 1 alebo 2 roky Bc. + 2 roky (štandardne) Mgr.

Prípadne, ak má niekto s týmto skúsenosti, prosím, napíšte mi.

Ďakujem, Lucia
terezamaria
07.01.15,13:20
Všetko je to možné, len bude záležať od toho, či budeš zamestnaná alebo budeš študovať na dennom štúdiu.Nepíšeš, prečo chceš študovať v ČR, ale ten istý postup je aj na SR. Pokiaľ by si bola zamestnaná po získaní titulu Bc. a zamestnávateľ Ti schváli štúdium popri zamestnaní, môžeš si Mgr. spraviť aj tak.
ivka70
07.01.15,13:39
Musis sa pytat na skole, kde by si chcela robit II.stupen (mgr) studia.
Zistit si, ake maju poziadavky na Mgr studium a ky typ VS diplomu Bc uznavaju ako relevantny danemu odboru.
Problem medzi CR a SR nie je, len sa musis trafit do odboru a mozno ratat s prijimackami, ktore moze VS pre II.stupen definovat pre inych ako vlastnych studentov I.stupna VS.
Lulla Bella
07.01.15,13:55
No super, pomohla si mi. Ono, mne ide o to, aby som si ten 1.stupeň (Bc) skrátila a neštudovala 3 roky, ale iba 1 rok, prípadne 2 roky..
Peggynka
07.01.15,13:58
Nie každá škola ti to umožní,takže odpoveď dostaneš len tam.
Lulla Bella
07.01.15,13:58
Titul Dis je viac rozšírený v ČR ako tu na SR. Čiže dokončenie Bc je poskytované viac v ČR ako v SR. Ale počula som už aj o VŠEMVS že to poskytuje.. ak by to poskytovala aj táto VŠ, tak rozhodne idem tam.. už som ich kontaktovala, tak čakám na odpoveď..
ivka70
07.01.15,14:05
Yatial si prestuduj aspon studijny poriadok toho Mgr. studia - tma sa dozvies ake su aktualne podmienky prijatia na II.stupen studia.
Studijny poriadok ma kazda fakulta na svojej stranke.
Obratit sa mozes s dotazom aj na ich studijne oddelenie.
Lulla Bella
07.01.15,14:14