bjonda87
07.01.15,21:50
Prosím viete mi poradiť ako správne používať activlab protein.....kupovala som ho kvoli zdravej výžive nie kvoli naberaniu. Pán v obchode mi zabudol dať návod a na výrobku nie je v Sr
jslancik
08.01.15,06:32
na tvojom mieste by som sa spýtal toho odborníka, ktorý ti odporučil proteín na "zdravú výživu". Očividne o tom nič nevieš a prijala si čiastočnú radu, ktorej významu nerozumieš a ani ju nevieš využiť.

Proteínový doplnok výživy pri bežnom spôsobe života nemá nič so zdravou výživou. Je určený pre športovcov, ktorí budujú svalovú hmotu. V žiadnom prípade nenahrádza pestrú stravu (ktorá bežnému človeku viac než postačuje pre "zdravú výživu").

Snáď nechceš držať vysokoproteínovú diétu? To sa ale nerobí s proteínovým práškom.

Chceš radu? Ak si to kupovala cez e-shop, tak využi dobu na vrátenie. Ak to nie je možné, tak daj inzerát na fitness fóra, predaj to, a sebe nakúp kuracie prsia a ryžu natural...
lujza.j
08.01.15,08:29
Ak ho potrebujes zuzitkovat....tak si ho rob ako nejake denne jedlo....desiata,olovrant.....ja pijem protein ako raňajky.....
jslancik
08.01.15,08:47
dnes budem rýpať asi do každého :)
ona ho kupovala kvôli "zdravej výžive"... Proteínový nápoj ako náhrada normálneho jedla? Pri žiadnom nadmernom výdaji energie? To fakt?
O bjonde nevieme ani ň. Možno sa chce zdravo stravovať, aby schudla (tak na 99%) či upravila cholesterol, pečeňové testy, alebo čo. Hm, ale na druhej strane najväčší problém stravovania sú žiadne či nedostatočné raňajky. Proteínový nápoj na raňajky by to mohol vyriešiť. Rýchle a výživné.
Prudká zmena v príjme proteínov (bez adekvátneho výdaja formou fyz. aktivity) má ale často nepríjemné vedľajšie účinky - u mňa sa napr. prebytok proteínov prejavuje špecifickou bolesťou hlavy.