guest227
13.01.15,13:57
Dobrý deň,

pracujem ako vodič z povolania a mám isté negatívne skúsenosti s istou pani doktorkou našej firmy,v ktorej pracujem.Prvotne problémy nastali hneď pri prvej vstupnej lekárskej prehliadke kde mala problém firemná očná lekárka s mojou tupozrakosťou oka + sa s tým jej posudkom stotožnila aj všeobecná lekárka,že údajne by som nemal mať ani vodičák!!!V minulosti som bol u viacerých lekárov (nebolo ich málo) a tí sa vyjadrili,že je to v poriadku a vodičák som dostal.Prišiel som teda na vyšetrenie a konzultáciu k týmto dámam a tie sú rezolútne proti tomu,aby som vôbec jazdil ako šofér z povolania.Obom som povedal,že čo sa týka očí mám zajednaný termín na očnej klinike na operáciu krátkozrakosti a aj tupozrakosti....Bolo mi povedané,že ak ten zákrok dopadne dobre a budem zotavený mám sa ukázať a ,,možno"mi ten posudok dajú...Dovtedy mám robiť ako závozník a vyvážať sa...Prešiel istý čas a vrátil som sa tam,znovu absolvoval perimeter,ktorý ukázal zlepšenie,ale pre ruskú paničku (očná lekárka) to bolo nepostačujúce...Skúsil som sa s ňou rozumne porozprávať (žiadny úplatok som neskúšal nemám to za potreby),ale nezabralo + som jej priniesol rukolapné dôkazy z očnej kliniky kde som absolvoval množstvo lekárskych vyšetrení pred aj po zákroku a tamojší lekár nevidel dôvod prečo by som nemohol jazdiť!Milá pani to nemienila akceptovať,že ona potrebuje spraviť vlastné vyšetrenia lebo ona verí len svojím postupom a prístrojom!!!Keď mi toto povedala tak som ju poslal do čerta a išiel do vedľajšej ambulancie k tej praktickej,ktorá dáva pečiatku a vysvetlil jej svoje argumenty + všetky testy,ktoré som absolvoval vo vlastnej réžii.Všetky ukázali,že som úplne zdravý a plne spôsobilý na prácu vodiča z povolania!!!Milá pani doktorka to nemienila akceptovať!!!Bez slova som sa zodvihol a treskol som jej z dverami...Krátko po sviatkoch som to skúsil opäť,ale len cez šéfa,že či mu nestačí len vyjadrenie od mojej praktickej lekárky,ktorá má moju lekársku dokumen