Marianna01
05.05.06,20:25
Prosím o radu,
dnes mi volala klientka, ktorá pracuje ako finančný - maklér (?). O. i. sprostredkováva 2. pilier dôch. spor., a v minulom a predminulom mesiaci jej vyplatili za sprostredkované zmluvy úhrnne 900tis. Z týchto peňazí ďalej platila na príkazné zmluvy svojim spolupracovníkom dohodnuté odmeny. Vyvstáva otázka, či po prekročení 1,5mil, čo jej zrejme hrozí každú chvíľu sa má stať platcom DPH? Spadá táto činnosť pod Finančné služby - oslobodené od DPH?
Ďakujem
KEJKA
05.05.06,18:36
pokiaľ viem, tak áno, ide to do obratu, ale sú oslobodené.
ak sa zaregistruje, tak bude akurát mať o starosť viac...
ALBO
05.05.06,18:43
Prosím o radu,
dnes mi volala klientka, ktorá pracuje ako finančný - maklér (?). O. i. sprostredkováva 2. pilier dôch. spor., a v minulom a predminulom mesiaci jej vyplatili za sprostredkované zmluvy úhrnne 900tis. Z týchto peňazí ďalej platila na príkazné zmluvy svojim spolupracovníkom dohodnuté odmeny. Vyvstáva otázka, či po prekročení 1,5mil, čo jej zrejme hrozí každú chvíľu sa má stať platcom DPH? Spadá táto činnosť pod Finančné služby - oslobodené od DPH?
Ďakujem

Skuste este pozriet na odkaz § 37/2, ci to neni poistovanie.
V kazdom pripade vsak jej registracia hrozi zo srostredkovania financnej aj poistovacej
Viera123
05.05.06,19:07
Skuste este pozriet na odkaz § 37/2, ci to neni poistovanie.
V kazdom pripade vsak jej registracia hrozi zo srostredkovania financnej aj poistovacej
Albo, a to je aká? Veď keď podniká v II. pilieri licenciu musí mať a do mesiaca sa musela zaregistrovať na daňovom, aby jej pridelili IČO.
Čo ešte treba?
Marianna01
05.05.06,19:15
Albo, a to je aká? Veď keď podniká v II. pilieri licenciu musí mať a do mesiaca sa musela zaregistrovať na daňovom, aby jej pridelili IČO.
Čo ešte treba?

Licenciu, DIČ, IČO má.