Nummi
19.02.15,23:41
Dobry den,

Som student a pracujem v subway. Moze mi dat zamestnavatel pokutu 150 eur, ak som s nim podpisal zmluvu, ze ak podam vypoved do 3 mesiacov od nastupu, tak ma bude pokutovat?!

Vypovedna lehota su 2 tyzdne, a preto sa mi nezdaju tieto mafianske praktiky. Ziadnu skodu mojim odchodom nesposobim.

Dakujem
veronikasad
19.02.15,22:50
Napíš, čo presne máš dohodnuté v pracovnej zmluve. Odkedy trvá pracovný pomer ? Máš dohodnutú skúšobnú dobu ?
Nummi
19.02.15,23:34
Nie som v skusobnej dobe, v subwayi take nic neexistuje. Pracovny pomer trva tyzden. Bol som na skoleni u manazerky 2 dni cca dokopy 12 hodin, ale aj tak je ta zmluva vydieracka. Oni chcu, aby som im zaplatil za skolenie po podpisani zmluvy. Ked ale niekto prejde skolenim a nechce pracovat v subwayi (ziadnu zmluvu nepodpise), neplati ziadnu pokutu. Najprv je skolenie, potom sa podpisuju zmluvy.

Toto je vynatok zo zmluvy: