maria1991
03.03.15,20:42
Dobrý deň, potrebujem poradiť ohľadom reklamácie mobilu, ktorý som si objednala cez internetový obchod. Vyplnila som reklamačný protokol na ich stránke a potom zavolala lebo sa mi neozvali. Pán mi povedal, že mám poslať balík doporučene na ich adresu + faktúru o zaplatení, záručný list. To stačí? Nemôže sa stať, že mi mobil nakoniec nevrátia, keďže nemám žiaden doklad, že je v reklamácií? Nechcem mať problémy a preto sa pýtam, lebo už sa mi raz stalo že ma cez int. obchod okradli. ďakujem pekne
Noro84
04.03.15,15:02
Vacsinu mobilov mozes zaniest do autorizovaneho servisu...aj ked je kupovany cez net, problemom je jedine, ze ten mobil nie je SK distribucia..to potom jedine obchod cez ktory bol kupeny...Preto to nestoji za tych par usetrenych eur..ba dokonca niekedy je cena aj rovnaka...
arizona
04.03.15,16:05
Akoze nic nemas? Snas si originaly dokladov nechavas pre seba a posielas iba kopie, nie?
A urcite taktiez od balika posielaneho doporucene mas listok z posty, takze aj to sa da zistit,kde a kedy balik prevzali.

Ak si objednala cez overeny a seriozny eshop , tak sa nemusis obavat.
misoft
04.03.15,18:09
Ako písali - zabaľ a pošli. Ale zásada je, že sa NIKDY neposielajú ORIGINÁLY tlačív, ale kópie. Originály sú TVOJIM majetkom, tvojim dokladom o vlastníctve tovaru. Záručný list sa však posiela originál (kópiu si zase necháš ty).