Mário22
18.03.15,05:42
Ked poruším pracovnú disciplínu by mi mal zamestnávatel o tom povedat a mal by som s tim suhlasit a podpisat o tom papier nie ? prosím Vás potreboval by som poradit.Zamestnavatel mi siahol na výplatu po tom ako sme sa dohodli o ukončení pracovného pomeru..uvediem dalej čo mi povedal prečo mi strhli peniaze...Od 26.5.2014 som zamestnany na dobu neurčitú s 3 mesačnou skušobnou dobou. Asi tak po 2 mesiacoch som ochorel a v deň ked som mal volno som šiel doktorovi ,vzhladom na to že pracujem ako kuchár tak som neustále v kontakte s potravinami takže by som vobec nemalpodla zdravot ochorenie druhím zamestnancom ale aj zákazníkovvypísal ma na týžden PN,samozrejme som hned PN-ku niesol zamestnávatelovi a dal do povedomia že som chorý,a že nemožem nasledujúci pracovný deň príst lebo som chorý. Zamestnávatel mi ale povedal že to nech si ani neskúšam tam nosiť PN-ky že musím ist do práce aj ked som chorý,že nemá kto druhý robiť..to bolo v piatok a mal som pracovať v sobotu a v nedelu,potom 2 dni volno no tak som musel isť do práce aj chorý s horučkou a črevnou chrípkou, nemohol som si dovolit že prídem o zamestnanie. Našťastie dali mi volno další deň nech sa trochu doliečim plus 2 dni volna a zasa do práce.Takže u doktora som v čakarni 3 hodiny čakal zbytočne ked mi ani PNku neuznali...o pol roka to bolo niekedy v Januari som zasa ochorel volám do práce že nemožem príst že som chorý a znova sa opakovalo to isté.že mám ist doktorovi si len pre lieky a nech prídem čo najskor budem môct ked mi bude lepšie.celý deň som doma ležal,u doktora som nebol bol som v lekárni iba.Zbytočne čakať 3 hodiny u doktora aby mi dal živočíšne uhlie alebo niečo na nevolnosť.Na druhý den som šiel do práce a zamestnávatel pýtal odomňa ospravedlnenie od lekára.Povedal som im jak to bolo minule s tou PNkou,velmi sa im to nepáčilo že nemám potvrdenie.. Začal som si hladat druhú prácu, stále som bol ale zamestnaný chodil som do práce každý nikdy som nevymeškal,neporušil pracovnu di