.lena.
17.05.06,12:41
Prosím Vás, môžem dať do nákladov oblečenie konateľa - konkrétne v tomto prípade topánky - do nákladov ako prac.oblečenie?
Ďakujem :o
Braňo
17.05.06,10:56
môžeš, ale do nedaňových. :)
evina
17.05.06,10:58
Denda
17.05.06,11:00
Summer
17.05.06,11:09
Ja mam tiez otazku. Pracujem ako sprostredkovatel pre jednu maklersku firmu. Som ZSCO. Tato firma vystavovala svojim sprostredkovatelom potvrdenia, ze si mozu davat do nakladov obleky, zeny kostymi a ine oblecenie. Vsetci si hromadne uplatnuju danove vydavky, mne sa to vsak nezda. Je to v sulade so zakonom?
Milan Benka
17.05.06,11:11
Chcel by som vidieť to potvrdenie........
Braňo
17.05.06,11:14
Ja mam tiez otazku. Pracujem ako sprostredkovatel pre jednu maklersku firmu. Som ZSCO. Tato firma vystavovala svojim sprostredkovatelom potvrdenia, ze si mozu davat do nakladov obleky, zeny kostymi a ine oblecenie. Vsetci si hromadne uplatnuju danove vydavky, mne sa to vsak nezda. Je to v sulade so zakonom?

Môžeš napísať znenie toho potvrdenia, prípadne pricapiť ho sem?
.lena.
17.05.06,11:21
Takže môžem si vybrať :rolleyes: . Ale ďakujem všetkým.
Summer
17.05.06,11:39
Momentalne ho nemam pri sebe, presne znenie si nepamatam. Pohladam to a poslem.
SAJUŠKA
17.05.06,12:02
So zaradením pracovného oblečenia tebou opísaného medzi výdavky je problém, ale
Dá sa k tomu vypracovať interná smernica, kde bude zohľadnené na aké druhy oblečenia a doplnkov, v akej výške a v akom množstve budeš vynakladať výdavky v priebehu zúčtovacieho obdobia. je dobré tam určiť pomer, ktoré z týchto výdavkov budeš považovať za daňovo uznateľný a v akej výške bude neuznaný, keďže ide o veci, ktoré môžu slúžiť i na osobnú potrebu každého podnikateľa.
rems
17.05.06,12:17