mtd1
17.05.06,18:07
Ahojte,

mam otazku na vsetkych, ktori podnikaju v oblasti uctovnictva:

"Ak by ste mohli vratit cas, opat by ste zvolili za predmet svojej podnikatelskej cinnosti prave uctovnictvo?"

Dakujem
evina
17.05.06,16:43
Ahojte,

mam otazku na vsetkych, ktori podnikaju v oblasti uctovnictva:

"Ak by ste mohli vratit cas, opat by ste zvolili za predmet svojej podnikatelskej cinnosti prave uctovnictvo?"

Dakujem

Áno :) .
Johanka
17.05.06,16:52
:D :D :D Síce nemám vo zvyku riešiť minulosť, ale odpoviem. ÁNO.
Som vyštudovaný programátor. Ak by som sa držala známeho " šuster drž sa kopyta " , nemusela by som sa vzrušovať na tým, že postavenie účtovníka v tomto štáte je veľmi biedne.
Mám však jedno veľké šťastie - táto práca ma veľmi baví a môžem smelo napísať, že som sa v nej našla .Urobila som si z účtovníctva a z toho gulášu okolo HOBBY.
Iba občas rozmýšľam, ako by sa toto povolanie mohlo volať, aby vystihlo našu prácu. Však to vôbec nie je iba o účtovníctve. Minule ma napadla kumulovaná funkcia " hovädo" , ale to sa asi nehodí ...:confused:
dadika
17.05.06,17:02
áno....hoci nie som z oboru / vyštudovala som úplne niečo iné / veľmi ma lákalo .... tak som sa pomaly k nemu dostala.... a znova by som si ho vybrala....baví ma
...len by som vymenila tích, čo zákony robia :D
mtd1
17.05.06,17:31
Kuk,

vsetkym dakujem za uprimne vyjadrenia.
Milo ste ma prekvapili a potesili.

Mam totizto zaujem zmenit predmet podnikania
a zacat prave v uctovnictve.
Len tichucko vaham, ci to pri tolkej konkurencii
este vobec ma vyznam.

Ako a kde najst klientelu?
Som z KE.
Ak niekto potrebuje vypomoc,
ozvite sa mi.
evina
17.05.06,17:49
Iba občas rozmýšľam, ako by sa toto povolanie mohlo volať, aby vystihlo našu prácu. Však to vôbec nie je iba o účtovníctve. Minule ma napadla kumulovaná funkcia " hovädo" , ale to sa asi nehodí ...:confused:[/quote]-toto je citácia z príspevku Johanka č. 3



účtovno-ekonomickoprávny psychológ :D
ayya
18.05.06,14:30