Janca1234
23.06.15,10:59
Môžem zamestnancovi, ktorý u nás pracuje od 31.3.2015 a má zmluvu len do 30.06.2015 predĺžiť pracovný pomer opäť len o tri mesiace? Pracuje ako pastier oviec. Ako je to potom s prihlasovaním do SP, ZP? Stačí iba ak to nechám bežať, čiže ho neodhlasujem? Ďakujem
ivka70
23.06.15,09:07
Ak to urobis dodatkom k pracovnej zmluve, a zmaestnanec u vas v kratsom case ak 6 mesiacov pred tymto prac. pomerom nepracoval, mozes predzit zmluvu na dobu urcitu 2x max. na 2 roky.
V poistovniach nic nemenis, poistny vztah trva.
Janca1234
23.06.15,09:11
Ďakujem, nie nepracoval. Je zamestancom čisto len od 31.3.2015.
Tweety
23.06.15,09:12
Môžeš mu predlžiť aj na dlhšie, najdlhšie do 30.3.2017. Neodhlasuješ nič, ani neprihlasuješ. PP trvá.
§48 ZP
(2) Pracovný pomer na určitú dobu možno dohodnúť najdlhšie na dva roky. Pracovný pomer na určitú dobu možno predĺžiť alebo opätovne dohodnúť v rámci dvoch rokov najviac dvakrát.
giga123
23.06.15,09:14
Môžeš. Treba si dať pozor na to , že pracovný pomer na určitú dobu možno dohodnúť najdlhšie na dva roky a pracovný pomer na určitú dobu možno predĺžiť alebo opätovne dohodnúť v rámci dvoch rokov najviac dvakrát. Ja by som ho poodhlasovala a znovu poprihlasovala.
Ja som mala kontrolu z SP, a mala som takýto prípad, a požadovali odhlášku aj prihlášku. tak neviem.
Tweety
23.06.15,09:15
Prečo odhlásiť, keď PP trvá? Ak PP trvá( predlžila sa pôvodná zmluva) nie je dôvod na odhlášky a prihlášky.
ivka70
23.06.15,10:55
Odhlasku a prihlasku by bolo treba, ak by prvy PP skoncil a od dalsieho dna sa uzavrel novy PP.
Ak pojde o dodatok k zmluve, nie je potrebne odhlasovat a prihlasovat, PP trva.
Janca1234
24.06.15,04:31