MoňaSK
27.07.15,09:57
Zdravím všetkých, chcela by som tatkovi kúpiť omietku do obývačky, tak sa potrebujem poradiť čo všetko na to treba. Pamätám si, že v mojej izbe sa použíla vápenná ale inak o tom neviem absolútne nič a chcem to všetko kúpiť do budúcej soboty tak hľadám rady :) Ďakujem.
Jarka 1
27.07.15,08:02
Priznám sa, že z tej otázky som jeleň.

To chceš kúpiť hotovú omietku vo vreciach a nevieš akú, alebo ako?
MoňaSK
27.07.15,08:18
Chcem kúpiť to, čo treba aby sme tú omietku mohli urobiť, ale neviem čo všetko na to potrebujeme preto hľadám pomoc. Omietka, sieťka, neviem čo na to treba..
Jarka 1
27.07.15,08:23
Nie som odborník, ale viem, že to závisí aj od toho na akú stenu to ideš dávať ... je už raz omietnutá, je obúchaná, atď. Však najlepšie poradia v stavebninách a tam sa aj povypytujú čo treba, aby vedeli dobre poradiť.
MoňaSK
27.07.15,08:32
No dobre teda ďakujem aj tak.
buchač
27.07.15,09:09
Nadviažem na toto :

Jarka 1
Priznám sa, že z tej otázky som jeleň.
To chceš kúpiť hotovú omietku vo vreciach a nevieš akú, alebo ako?
Ja som z toho jak jeleň v ruji...;)

MoňaSK (Dnes 11:18) Chcem kúpiť to, čo treba aby sme tú omietku mohli urobiť, ale neviem čo všetko na to potrebujeme preto hľadám pomoc. Omietka, sieťka, neviem čo na to treba..

Otázky sú aj odpoveďou :
To ideš/chceš kupovať a pritom nevieš, čo máš kúpiť ?
To chcete robiť niečo z toho, čo vlastne ani neviete, čo máte kúpiť ?
Tak to potom sorry, ale rád by som aj vedieť a hlavne aj vidieť ten výsledok, ktorý bude na tej stene.
Poviem aj inak.
Ja viem, čo je potrebné kúpiť, aj postup práce by som v pohode zvládol (na chalupe mi majster 5 miestností omietol - robil som mu pomocníka).
ALE nejak by som si netrúfol šmariť omietku na stenu, aby som sa za ňu nemusel hanbiť.
------------------------------------------
Ale je potrebné :
Penetráciu
Sieťku
Lepidlo
Omietku
Vodu
Vedro
Miešadlo
Šparchtľu
Hladítko
Chuť do práce
Gríf
Pevné a silné ruky
Dodržanie technologických postupov
Jarka 1
27.07.15,09:15