Jakub95
02.09.15,15:27
Dobrý deň,
viem, že táto téma tu už odznela no aj tak by som sa rád poradil. V danej spoločnosti som začal pracovať 23.02.2015 a celý pomer trval do 2.7.2015 . Vyplatenie mzdy som mal zmluvne dohodnuté ku 30. dňu nasledujúceho mesiaca. Za marec a apríl mám mzdy vyplatené no stále mi spoločnosť dlží mzdy za máj a jún. Zamestnávateľ sa vyhovára, že nemá peniaze na vyplatenie.
Ako ho prinútiť o vyplatenie peňazí čo mi dlží?
Ešte sa chcem opýtať. 25.6. som nadobudol status študenta čo vlastne aj viedlo k ukončeniu pracovného pomeru z mojej strany. Oficiálne som nadriadeným povedal, že končím 2.7. no na výpovedi je dátum 6.7. Je nejaká stanovená lehota do kedy musím zamestnávateľovi oznámiť, že som študent a končím pracovný pomer? Nieje to len nejaký ťah zo strany zamestnávateľa ako hodiť vinu na mňa a vyhnúť sa zaplateniu všetkých pozdĺžností?
Ďakujem
veronikasad
02.09.15,13:40
Mal si uazvorenú pracovnú zmluvu alebo dohodu ?
Kedy si pracoval posledný deň a kedy si písomne zamestnávatelovi oznámil ukončenie prac.právneho vzťahu ?
veronikasad
02.09.15,13:42
Získanie statusu študenta nezakladá žiadny právny dôvod na okamžité ukončenie prac.pomeru zo strany zamestnanca, ak ste sa na ukončení so zamestnávatelom obojstranne nedohodli.
Jakub95
02.09.15,13:55
bola vytvorená zmluva, a posledný deň som pracoval 1.7. 2015. Písomne som ukončenie pracovného vzťahu neoznamoval nakoľko sme sa so zamestnávateľom spoločne dohodli, že ukončujeme pracovnú zmluvu.
veronikasad
02.09.15,14:19
Podpísal si dohodu o skončení prac.pomeru ? Ak ano, kedy ?
Kabaka123
02.09.15,14:44
som sa stratila... celkom nerozumiem prečo si ukončil PP, z titulu, že si študent?
Jakub95
02.09.15,14:48