puskvorec
11.09.15,17:10
Bola som student do augusta 2015 kedy som mala na studentskej csob karte limit 300€ a ja som ho akosi precerpala a teraz ked som skoncila skolu by som to mala vratit naraz ale kedze som tehotna som na upsvar a uz nie som ani student a nemam ziadny prijem do februara je mozne , ze by mi splatku banka odlozila kym mi nabehne aspon rodicak? Alebo mohla by som to po nejakych castiach splacat a nie naraz celu dlzu sumu?
Consultix
11.09.15,15:19
Tuto otazku musis polozit svojej banke.
Precerpanie je urcite splatne okamzite, nakolko sa jedna o nepovoleny debet. Kontaktuj ale ssvoju banku, dohodni sa s nimi na splatkovom kalendari, aby si predisla vymahaniu nepovoleneho precerpania. Je na nich, aky splatky Ti odsuhlasia. Zakonny narok na splatky nemas.
misoft
11.09.15,19:39
Prvé a základné - okamžitá komunikácia s bankou. Ak uvidia, že máš záujem to riešiť pre nich i pre teba vhodným spôsobom - dohoda je vždy možná. Strkanie hlavy do piesku = okamžité splatenie - bez milosti....
puskvorec
13.09.15,08:19