zuzana29
01.06.06,13:05
Dobrý deň,
chcela by som sa ešte spýtať či môžem za celý mesiac napísať jeden cestovný príkaz, aj keď som cestovala za klientami autobusom aj vlakom? Alebo musím vypísať cesťák na každú cestu zvlášť?
Ďakujem
Tweety
01.06.06,11:08
Dobrý deň,
chcela by som sa ešte spýtať či môžem za celý mesiac napísať jeden cestovný príkaz, aj keď som cestovala za klientami autobusom aj vlakom? Alebo musím vypísať cesťák na každú cestu zvlášť?
Ďakujem
Môže byť jeden súhrný.
zuzana29
01.06.06,11:09
Ďakujem,
som len začiatočník a nejako sa to na mňa valí
zuzana29
01.06.06,11:17
a ako je to so stravným pri týchto cestovných príkazoch
Tweety
01.06.06,11:20
a ako je to so stravným pri týchto cestovných príkazoch Stravné je určené podľa dlžky SC, riadi sa v konenčnom zákonom o CN, tak ako u zamestnancov.
Pri tuzemských SC je to takto:
5-12 hod. 89.-
12-18 hod. 135,.
nad 18 hod. 208.-
zuzana29
01.06.06,11:22
a ešte sa chcem opýtať je stanovený nejaký limit, do ktorého si môžem dávať do nákladov reprezentačné? (pozvanie klientov na obed)
zuzana29
01.06.06,11:23
a stravné sú vlastne príjmy, ktoré neovplyvňujú základ dane?
Tweety
01.06.06,11:23
a ešte sa chcem opýtať je stanovený nejaký limit, do ktorého si môžem dávať do nákladov reprezentačné? (pozvanie klientov na obed)
Limitom sú tvoje finančné možností. Doplním pre úplnosť, tieto náklady nie sú daňovými nákladmi, sú teda pripočítateľnou položkou k základu dane, u JÚ výdavkom neovplyvňujúcim základ dane.:cool:
zuzana29
01.06.06,11:25
díky moc lebo ma kokega nastrašil že si môžem dávať do nákladov len do určitej výšky
Tweety
01.06.06,11:26
díky moc lebo ma kokega nastrašil že si môžem dávať do nákladov len do určitej výšky
mimotemy Nastraš ho aj Ty niečím.:p
zuzana29
01.06.06,11:28
díky za radu niečo už vymyslím:D
zuzana29
01.06.06,11:29
díky moc niečo už naňho vymyslím :-)
Zita5
01.06.06,11:29
[quote=Tweety]
Citát:
Pôvodca textu príspevku: zuzana29