jetovkeli
10.11.15,14:22
Dobrý deň,mám menší problémik.Niekedy t.j. aj dva krát za deň,si neviem spomenúť na banálne slovíčko,čo chcem povedať.Dosť ma to štve.Som vo velkom strese,teda pracujem ako opatrovatelka a mávam aj depresie.Som ešte mladá a takéto zabúdanie? Ze neviem prísť na to čo chcem povedať?A nedarí sa mi ani zamyslieť nad tym uplne .Možno tomu venujem až prilišnu pozornosť no v poslednom čase sa mi to stáva dosť často. :(
ivka70
10.11.15,13:32
To robi ten stres.
Musis sa naucit relaxovat, tym odburas ciastocne aj depresie.
Terezia13
10.11.15,13:34
nie je to v keli! máš 30 rokov, šupito k lekárovi! môže to byť z depresie ale nemusí
Anika61
10.11.15,14:09
Tak ako píšu ivka70 aj Terezia13...a ja by som doplnila:-) :-) depresia a stres spôsobujú nesústredennosť a preto si rýchlo nevieš spomenúť na niektoré slovo -ale aby sa vylúčila niektorá organická porucha CNS ,požiadaj lekára nech ťa odošle k neurologovi/-po doplnení info od zadávatelky -/mala by si najprv zvážiť aj vyšetrenie u psychiatra ak pociťuješ psychické problémy,nenechaj to zájsť do krajnosti,lebo sa to bude nabaľovať a pridružia sa daľšie zdravotné problémy-psychiater ti môže doporučiť psychologické vyšetrenie a pomoc.
Mohla by ti pomôcť aj zmena prostredia,dovolenka...relax...a možno aj zmena pracovného miesta...
jetovkeli
10.11.15,14:24
dakujem baby :* asi veru pôjdem k tomu Dr.,nič za to nedám.
Anika61
10.11.15,14:59
Jetovkeli:-) :-) :-) a lieky proti depresii užívaš?-lekár ti diagnostikoval depresiu-či len ty si myslíš,že ju máš?
jetovkeli
10.11.15,15:19
nediagnostikoval...
Peggynka
10.11.15,15:40