evka222
29.01.16,18:24
Dobrý deň, prosím Vás o pomoc pri nasledujúcom probléme. Som študentkou tretieho ročníka bc. štúdia na istej univerzite. Problémom je,že tento rok ma čaká skúška, ktorú z minnulého roka prenášam (t.z. že vlani som ju neurobila, a tento rok ju musím spraviť, ak sa chcem dostať ku štátniciam). Ak túto skúšku ani tento rok nespravím, tak ma zo školy vylúčia, čo je v súlade so študijným poriadkom (ŠP). Nie som vynikajúcou študentkou, avšak každá skúška je zvládnuteľná, s výnimkou tejto. Každý rok dotyčná vyučujúca vyhodí zo školy niekoľko študentov, tesne pred štátnicami, a to len preto, dovolím si povedať, že kritéria jej skúšky sú nezvládnuteľné, resp. takmer nezvládnuteľné, keďže niektorým spolužiakom sa tá skúška podarila urobiť. Jej skúška sa skladá v podstate z 3 častí. Počas semestra musíme napísať zápočty na 85% z jednotlivých tematických celkov, dokopy 4 semestrálne písomky (Tu nastáva prvé porušenie ŠP, v ňom sa totiž píše že zápočet alebo skúška sa považuje za zvládnutú, ak ju študent absolvuje aspoň na 65 %). Ak ste teda počas semestra prešli zápočtami, môžete ísť na samotnú skúšku, ktorá sa skladá z 2 častí. Doobedu píšete test,dostanete 3 obrázky a musíte k nim napísať latisnké popisy. (20-40 pojmov) (Ďalšie porušenie ŠP, nesmiete sa ani raz pomýliť, obrázky musíte napísať na 100% !!! ) A keď zvládnete aj túto časť, môžete pristúpiť k ústnej časti, kde som sa síce dostala, ale nejako som to už nezvládla a preto si celý tento kolobeh musím zopakovať. Možno sa pýtate prečo nekontaktujeme kompetentných. Daná pani PhD. doktorka je totiž vo veľmi dobrom vzťahu s dekanom fakulty, a dekan fakulty je zase veľmi dobrým kamarátom s rektorom univerizy. Padli už 2 vyučujúce, ktoré si nás, študentov zastali, prepustili ich. Aj to je dôvod prečo sme my, študenti ktorých sa nás to týka,ticho. Ešte dodám ,že neštudujem ani medicínu, ani veterinu, ale obyčajné učiteľstvo, a myslím si si, že pravidlá, ktoré musíme dodržovať my, by mali dodržovať aj vy