lucy1369
29.01.16,20:17
Zdravím,
keďže sa v takýchto veciach veľmi nevyznám, chcem Vás poprosiť o radu. Mám 20 rokov a študujem na VŠ, keďže po ukončení školy sa budem musieť osamostatniť, chcem si našetriť čo najviac. Mesačne by som vedela dať bokom okolo 150-200eur. Poradťe mi prosím, kde sa dá najvýhodnejšie sporiť, keďže ide o bývanie. Ďakujem a prajem pekný deň
buchač
29.01.16,19:30
Poviem Ti inak.

Daj, kde len chceš...do hociakej banky.
Len, pre všetkých svatých, nechoď do žiadnej stavebnej sporiteľne.
Ono to už nie je až tak výhodné, ako by sa zdalo a ako to bejvávalo.
Nandrolon
30.01.16,16:13
Este je to vzdy o chlp viac ako banka. Staci excel a nahodit data /poplatky, istinu, urok/.
Katy a R
30.01.16,16:43
keď chceš naistotu - porovnaj si terminované vklady v rôznych bankách ... prípadne sa orientuj podľa svojich sympatií :) Až také veľké rozdiely nie sú https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjw9PraitLKAhXCJXIKHZwvB00QjBAIJDAB&url=https%3A%2F%2Fwww.financnahitparada.sk%2Ftermi novane-vklady&usg=AFQjCNGfnyqLrllLkSAIPoqPhGNxz74pkw
stavebné sporiteľne sú takisto banky, ako všetky ostatné ... len k úroku tam navyše môžeš získať ešte štátnu prémiu. nie je to už - ako bejvávalo - ale furt ešte obstojné ..
buchač
30.01.16,17:17
Tak Ti poviem inak.

Budeš sporiť v stavebnej niekoľko rokov.
Následne si ideš kúpiť byt a využiješ úver v stavebnej.
Po určitej dobe zistíš, že tie úroky sú nejak vysoké a chceš prefinancovať úver.
Nájdeš si banku a prefinancuješ...no pri splatení-prenesení úveru zistíš, že si fásol aj kua vysokú pokutu.

...a ver mi, že vravím z vlastnej skúsenosti.
Pri prenesení úveru cca 25.000€ bola pokuta 1.800€...
Ale aj tak sa mi to oplatilo...
Katy a R
30.01.16,17:30
čo sem pletieš prenesenie úveru - pýta sa na SPORENIE. (a že si si ty nezisti podrobnosti a dostal si pokutu - čia chyba?)
Nandrolon
30.01.16,17:34