Janko0
04.03.16,19:43
Dobrý deň, rád by som sa poradil s odborníkom. Som držiteľom preukazu obsluhy stavebných strojov vydaným Ústavom vzdelávania a služieb s.r.o. Bárdošova 33, Bratislava. Preukaz bol vydaný v roku 2009 potrebujem rozšíriť tento preukaz o skupinu 2 (Dozéry a traktory pásové). Telefonicky som sa informoval vo viacerých vzdelávacích inštitúciách, žiaľ odpovede ktoré som dostal ma doslova šokovali napríklad: Váš preukaz je neplatný (zaplatil som jeho vydanie nemalé peniaze), alebo ešte horšia odpoveď bola (ak chcete mať doklad platný podľa súčasnej legislatívy musíte absolvovať kurz v rozsahu 16 hodín (pokiaľ si dobre spomínam tak predchádzajúci kurz trval asi mesiac) pýtam sa preto ako je možné vyškoliť strojníka na obsluhu stavebných strojov za 16 hodín teoretickej výuky ak účastník kurzu ešte ani nevidel stavebný stroj. Pripadá mi to ako keby autoškola naučila žiaka dopravné značky a na základe úspešného absolvovania testu by mu bol vydaný vodičský preukaz na základe ktorého by mohol riadiť motorové vozidlo (zdá sa mi to minimálne absurdné, alebo je to len nejaký druh humoru??? Čo vy na to ako odborník v oblasti BOZP, prípadne čo mi odporúčate ako ďalej pokračovať? Ešte mi nedá napísať jednu úvahu nejedná sa o otázku aj keď na konci bude otáznik. Takto sa správajú pracovníci k občanom, že ich vlastne ohrozujú na životoch a na zdraví pracovníci úradov ktoré na bezpečnosť majú dozerať?

Za Vašu odpoveď vopred ďakujem Ján M.
Monča
10.03.16,13:12