Janko5.5
15.03.16,20:15
ZDravim, chcem sa opýtať napadlo ma dať si peniaze na sporenie z urokom 5% do prima banky na 12 mesiacov . Viem že to nieje zadarmo ale našiel som sposob ako nato. Som študent takže si otvorim učet. ( cena je 1,9€ za mesiac). Ak bude moj denny kreditovy zostatok aspon 1000€ učet bude zdarma Ja by som si tam nechal 1000€ ktore mam zo sporenia tym by som mal učet zdarma. Zo začiatku by som vložil 500€ a postupne by som prikladal peniaze. Myslite si že sa to oplatí?
jelalim
15.03.16,19:21
máš excel? máš kalkulačku? máš papier?

Moj skromny nazor je, ze koli par centom mesacne sa nad takymto niecim ani neoplati spekulovat. Tak isto predpokladam, ze ak by sa z takto uroceneho vkladu predcasne vybralo sankcia by mrzela viac ako mozne zhodnotenie.

Prima banka dava momentalne hypo uvery pre kazdeho 1,5%.
Ak Ti ma dat 5% urocenie na vklad, tak je v obrovskej strate, takto sa banky nespravaju, musia si to niekde kompenzovat.
spruzinova
15.03.16,19:28
V prvom rade si treba poriadne prečítať podmienky. Úrok 5% je poskytnutý za nasledovných podmienok. Ide o termínovaný účet na 12, 24 alebo 36 mesiacov. Úrok 5% dostaneš ak budeš mesačne vkladať na tento termínovaný účet pravidelne minimálne 10eur, maximálne 30eur (platí pre toho, kto má študentský účet, pre klasické účty je maximálna suma vyššia, tí môžu mesačne sporiť 100eur), a len táto suma sa ti bude úročiť. Takže tam budeš zbytočne vkladať 500eur, tie sa ti celé úročiť nebudú, otázka je, či ti to vôbec dovolia toľko na ten účet vložiť. A myslím, že kvôli úroku z 30eur sa ti to neoplatí, ak výslovne nechceš aktívne využívať ich študentský účet.
misoft
15.03.16,19:28
http://pokus.blog.sme.sk/c/349705/Prima-banka-laka-na-5-percentny-urok-Je-to-uplny-nezmysel.html
len si pri výpočte uprav poplatok za vedenie účtu....
A zistíš, že žiadnych 5%......

Keď vtáčka lapajú ..... pekne mu spievajú....
Katy a R
15.03.16,19:30
to ale jeho nemusí zaujímať ..... on v strate nebude;)
veronikasad
15.03.16,19:34