kubkokubko
05.05.16,13:33
Bola som síce už na 2 školeniach k DPH, ale stále prichádzam na nové a nové veci u ktorých si nie som istá. Nárok na odpočet DPH pri samozdanení pri stavebných prácach je len v prípade, že budú použité na dodávky, ktoré podliehajú dani na výstupe. To znamená že keď mi niekto dodá zábradlie a ja ho niekomu predám tak je samozrejme nárok na odpočet, lebo fakturujem s DPH. Ale ak to vyfakturujem ako službu zábradlie s montážou zo sekcie 43 a fakturujem ďalej s prenosom daňovej povinnosti, tak nemám nárok na odpočet z faktúry, na ktorej som nakúpila zábradlie? Resp. keď teraz fakturujem všetko s prenosom daňovej povinnosti, tak nemám nárok na odpočet žiadnej DPH ani z klasických nákupov z ERP? Čím viac sa tomu venujem a študujem to, tým mám pocit, že tomu menej rozumiem. A ešte mám jednu podotázku. Dnes som dostala jednu fa na stavebné práce s prenosom DP a dátum dodania je 31.03.2016, musím podať dodatočné DP k DPH a KV, alebo stačí ak to samozdaním za 4/16 (predpokladám, že nestačí....) Ďakujem za Vaše názory a odpovede
juzek691
05.05.16,11:58
neštuduj a odpočítavaj DPH z nákupov a došlých fa tak ako doteraz a k pootazke, podla mna staci v 4/16 - ved ked si nemala fakturu, tak si nemohla ju dat do DPH
kubkokubko
05.05.16,12:00
Dakujem a prosim mam podat to dodatočné DP a KV?
juzek691
05.05.16,12:04
ja si myslim, že nie, ved faktura nebola az v 4/2016
kubkokubko
05.05.16,13:01
lenže samozdaňuje sa už na základe vykonaného zdaniteľného plnenia aj bez faktúry......
Kristina27
05.05.16,14:39
Máš nárok na odpočet DPH zo všetkých vstupov, ktoré použiješ na podnikanie.
Kristina27
05.05.16,14:42
Ak je to samozdanenie podľa mňa treba podať dodatočné DP a KV.
dana11
06.05.16,05:48
Treba podať dodatočné DP, tak ako píšete, samozdaňuje sa na základe zdaniteľného plnenia.
kubkokubko
06.05.16,06:48
Tak aspon niečo ovládam, už si len dávať pozor na doklady... dakujem za odpoveď
Sarlotka
07.05.16,11:34