lukas78
09.05.16,17:40
som student denna kombinovana forma, cize chodim do skoly iba soboty. som tretiak a uz 6 rokov pracujem na trvaly pracovny pomer. teraz som dal vypoved, v novej robote nastupujem az o dva mesiace tak som sa chcel zahlasit na urade prace a tam som sa dozvedel nemilu vec, ze nemam narok na podporu to preco? 6 rokov si platim plne odvody ako ostatni pracujuci, riadne platim dane do socialnej a zdravotnej poistvone a nemam narok na podpororu? ta pani na urade ma pravdu alebo ake mam teraz moznosti tieto dva mesiace len tak byt doma? a druha vec, ktora ma teraz napada... tieto posledne tri roky co studujem, to som si mohol odpocitavat nejake polozky vo vyplatnych paskach? hruby plat 800 eur. dakujem
veronikasad
09.05.16,15:50
Máš podpísané u zamestnávatela Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ? Žiadal si zamestnávatela (písomne na predpísanom tlačive) do 15.2. nasl. kal.roka o vykonanie ročného zúčtovania danie ? Akú čiastku dane zo záv.činnosti ti zamestnávatel mesačne strháva ?
lukas78
09.05.16,16:10
kazdy rok som podpisoval papier, aby mi firma robila rocne vyuctovaniem aj teraz zaciatkom roka som to podpisat, podpisuje to cela firma.. tu je moja paska, lebo neviem ktora ciastka. http://www.imgup.cz/images/2016/05/09/paskad584b.jpg
veronikasad
09.05.16,16:26
V žiadosti o zaradenie do evidencie uchádzačov o zamestnanie sa uvádza čestné vyhlásenie, že uchádzač o zamestnanie nie je študentom denného štúdia. V zákone o službách zamestnanosti, ani v zákone o soc.poistení som žiadne obmedzenie nenašla.

K druhej časti otázky :

Máš uplatnenú NČZD, ako študent nemáš nárok na žiadnu inú daňovú úlavu
veronikasad
09.05.16,16:27
Kolko máš rokov ?
lukas78
09.05.16,16:42