erikkubica
10.05.16,09:57
Ahojte,

mám nápad na ktorý ma inšpiroval ešte dávnejšie jeden film a nezdá sa mi to až také nemožné, len neviem či to je zákonom/právne dovolené.

Aktuálne som freelance programátor živnostník (tj. ohlásená živnosť na IT služby), tým pádom v určitej hodinovke ponúkam sám seba na splnenie programátorských prác.

Napado ma či je na to možnosť, aby prakticky na hoci aký účel (okrem sexuálnych a iných nelegálnych vecí) by som dal do prenájmu sám seba, nech je o že niekto potrebuje niekde človeka (nech je to stavba, túra, obchodné jednanie, niekomu sa vyplakať na ramenách,... hocičo).

Ak sa to dá nejaký spôsobom ako? Stačí ostať na živnosti (a ohlásiť všetky existujúce možn vec i ktoré môžem voľne robiť) alebo treba sro (napr. lebo živnosť nemá takéto možnosti)

ďakujem
Kabaka123
10.05.16,08:03
pozri sl službu hodinový manžel (nájomný manžel)
http://www.hodinovymanzel-bb.wbl.sk/CENNIK----.html
Mila123
10.05.16,08:08
čítala som miesto nájomný manžel.......čítam nájomný vrah
Oliwa
10.05.16,08:10
Ozvi sa na jeseň... Bude nám treba rýľovať záhradu. :D Na ramene mi potom plakať nemusíš... ;):)
erikkubica
10.05.16,08:13
Ďakujem, ale toto je skôr "servis" ktorý pôjde k domu, nie je to až tak všeobecné ako si to predstavujem ja. Či to už je jedno? Už len preto lebo napr. v scenári kde by ma zavolali na výpomoc na stavbe a nie som na to oficiálne vyškolený/nemám na stavbu ohlásenú živnosť tak nemôžem to proste fakturovať. preto hľadám niečo také "všeobecné" kde fakturujem to, že človek na prenajal, a to už je jedno, čo v tom čase budem robiť a komu budem robiť.
erikkubica
10.05.16,08:17
plakanie na ramenách sm myslel naopak :D napr. neikto kto je osamoený a nemá nikoho a potrebje to vydať zo seba :D ale každoádne to bol iba pre príklad že hoci akú hlúposť
ivka70
10.05.16,08:52
Hovori sa tomu aj personalny leasing.