jankajese
19.06.06,17:19
Dobrý deň,
pekne Vás všetkých pozdravujem. Som novou členkou a dúfam, že časom k Vám zapadnem. Prečítala som si pár príspevkov a je to super, ako si vedia ľudia poradiť. Nechcem písať nepodstatné veci, ale potrebovala by som poradiť pri kupe PC/ notebooku. Vysvetlím to takto. Som po materskej, nemám prácu./pracovala som po škole ako účtovníčka - pomocníčka/. Momentálne si zháňam prácu, a veľkým pomocníkom je aj internet/využívam len v internetkaviarniach/. Mám záujem si zriadiť internet aj doma. Takže konečne k veci. Potrebujem aj počítač. Nie som odborník na PC. Neviem sa rozhodnúť medzi klasickým PCa noteb. Ak by mi vedel niekto poradiť, aké parametre mám sledovať, aby kvalitný PC mal. /chcela by som ho využiť pri práci/. Rozmýšľala som nad ponukou T-Com. V mojej oblasti nie je možné zapojenie vysokorýchlostného internetu.
Usmerníte ma niekto? Ďakujem
Paula
19.06.06,15:22
Hlinkovx
19.06.06,15:48
jankajese
21.06.06,07:40
Zdravím Vás,
rozhodla som si kúpiť PC. Má parametre:
- Intel Celeron D Procesor 336/2.8 GHz, 256 kB L2 Cache, 533 MHz FSB/
- 512 MB DDRAM pamäť,
- 160 GB pevný disk, 7200 rpm
- 5.1 kanálový zvuk,
- DVD/RW double layer napaľovačka,
- čítačka kariet, fax/modem, floppy 3.5", 10/100 LAN, 8x USB 2.0,-
- Geforce 7300 GS 256 MN, TV.Out, DVI, HDTV ready,
- klavesnica, optická myš, 17" CRT monitor
Všetko je za cenu 22598,- Sk spolu s originálnym WINDOWS XP Home Sk.

Mohol by mi niekto poradiť a zhodnotiť, či som si vybrala správne.
Zaujíma ma aj čo všetko obsahuje spomínaný program WINDOWS. /Obsahuje WORD, EXCEL, POWER - POINT - alebo sa to kupuje osobitne?/

Ďakujem za vaše rady.
Chobot
21.06.06,07:54
Zdravím Vás,
rozhodla som si kúpiť PC. Má parametre:
- Intel Celeron D Procesor 336/2.8 GHz, 256 kB L2 Cache, 533 MHz FSB/
- 512 MB DDRAM pamäť,
- 160 GB pevný disk, 7200 rpm
- 5.1 kanálový zvuk,
- DVD/RW double layer napaľovačka,
- čítačka kariet, fax/modem, floppy 3.5", 10/100 LAN, 8x USB 2.0,-