matocv
16.06.16,08:44
Ahojte, pracujem na centrálnom velíne a môj nadriadený chce, aby som bol stále v montérkach. Pýtal som sa nášho bezpečnostného technika a on povedal, že v prípade keď idem na pec, to jest asi raz za týždeň, musím mať na sebe prilbu, okuliare a pevnú obuv. Tieto OOPP mám po ruke a v prípade, že idem von si ich aj dávam. Ale nadriadený stále vyžaduje aby som mal nonstop na sebe monterky - pre prípad, že ma niekam vyšle - čo sa nestáva - pretože na mojom pracovisku musí nonstop niekto byť. Prosím poradte mi, pretože ide leto a už teraz je mi v monterkách dosť teplo.
Tweety
16.06.16,06:46
Rozhodni sa sám ale nedodržanie príkazu môže byť aj porušením PD.
ivka70
16.06.16,06:48
Nadriadeny moze vyzadovat pracovne oblecenie, ak ho tvoja pracovna pozicia potrebuje a ma definovane (a mas ho aj nafasovane).
Poziadaj si na leto letnejsiu verziu monterok, alebo si dohodni ine oblecenie.
Ak to nadriadeny nezmeni, ostava ti len nosit pozadovane monterky.
Žabinka
16.06.16,06:56
alebo zmeniť zamestnanie..:rolleyes:
matocv
16.06.16,09:44
Tažke ak mam v náplni práce napísane, že mam chodiť na pracoviská kde sú požadované monterky (na mojom pracovisku nie su ale v náplni práce mám popísané kadečo). Musím ich mať. Ak som to pochopil zle opravte ma. Dakujem za odpovede.
ivka70
16.06.16,09:49
Ak to tvoj nadriadeny vyzaduje, tak ano.
Ak sa s nim nedohodnes inak.
pepsikova
16.06.16,14:50
.."nadriadený stále vyžaduje"...som ťa citovala-to znamená, že ťa už viackrát upozornil, že tie potvorské monterky máš mať oblečené, lebo si v práci..nabudúce ti oznámi, že ti šáhne na prémie a k tomu dá nedodržanie príkazu nadriadeného a porušenie pracovnej disciplíny..stojí ti to za to?..keď tie monterky dva-tri krát vyperieš na 90 stupňoch, budú také tenké, že v nich ti teplo nebude...a možeš si ich aj vyhrnúť-keď ťa nevidí..
sosak
16.06.16,15:07