tina66
20.06.16,06:38
Pracujem ako ekonom vo verejnej správe. Pri kontrole zo SP zistili nezrovnalosti. Prišlo na našu organizáciu zaplatiť pokutu vo výške 176 €., ktorú som musela zapltiť ja. Je to v poriadku, alebo som to platiť nemala? Zamestnávatel to mal riešiť iným spôsobom? Vďaka za odpoved.
misoft
20.06.16,05:01
Podľa toho, čo máš podpísané, či máš hmotnú zodpovednosť.........Ale mi je divné, aby ekonóm cáloval pokutu, keď odvody sa odvádzajú u financov, teda účtovníci to majú pod palcom!
buchač
20.06.16,05:06
Je to v poriadku, alebo som to platiť nemala?
Zamestnávatel to mal riešiť iným spôsobom?
=======================
1. Je
2. Prečo by mal ?
----------------------------------
Kto spôsobil nezrovnalosti ?
Ekonóm alebo zamestnávateľ.....?
Ani hmotná zodpovednosť nemusí byť...a jeden cvaká jedná radosť. Prečo by mala ísť chyba pracovníka na vrub zamestnávateľa ?
misoft
20.06.16,05:25
Juraj... ekonóm vo verejnej správe! Oni tam majú aj finančnú zložku, ktorá sa stará o odvody a pod. Takže o výpočet sa starajú účtovníci...
buchač
20.06.16,05:33
Bratu ...a mne Ti je to šuma fuk, že kde sa to odohráva. ;)
No nie je ale náhodou pravda, že účtovníci patria na ekonomické oddelenie ? ...a kto je šéfom ?
Šak ekonóm, ktorý riadi dané oddelenie...vydal príkaz a účtovníci ho splnili.....či ?
tina66
20.06.16,08:37
Stala sa chyba zlým zadaním do mzdového softweru. Takže to bola moja chyba. Dohodu o hmotnej zodpovednosti nemám podpísanú, pretože s hotovosťou neprichádzam do styku. Jedine na notebook, ktorý som dostala k svojej práci. Viete si predstaviť plat vo verejnej správe a ešte ku tomu dostanete trest zaplatiť pokutu a karne opatrenie a ešte koncoročnú odmenu žiadnu ani cent. Je to už moje tretie napomenutie zo strany zamestnávatela. V liste sa uvádza, že pri akomkolvek podobnom porušení zamestnávatel mi pohrozil výpovedou. Je to vôbec pravda trikrát a dosť?
ivka70
20.06.16,08:52