Mi_t_is
04.07.16,19:21
Zdravím vás. Mam zaujem o pokračovanie ing študia v CR. Avšak ako slovak študujuci v CR nemam narok na socialne štipendium a veľmi rád by som ho mal. Viem že v SR ked študujem dve vysoke školy naraz platím len jednu ale ako to je ked študujem jednu v CR (tu chcem vyštudovať) a jednu na SR ( tuna nebudem študovať, len sa prihlásim a teda po roku ma vyhodia). Tymto by som docielil nasledovné, v česku by som študoval ale na slovensku by som poberal zo slovenskej školy socialne štipendium (priznane by mi bolo okolo 150euro). Je to možné takto?

Neviete ako je to s poplatkami za študium jednej v SR a druhej v CR?
avalik
04.07.16,17:29
Etiketa porady:
Nezadávam otázky, ktoré by sa dali kvalifikovať ako porušenie zákona.

To myslíš vážne? Radiť ti ako podvádzať? Chceš brať sociálne štipendium z našich daní a zaberať miesto na škole študentovi, ktorý má záujem študovať?
Mi_t_is
04.07.16,17:33
Toto myslíš akože vážne? To nie je žiadne porušenie zákona, vieš koľko je študentov čo sa vykašlú na študium akože? A to tiež porušuju zakon???? V akom zákone to podľa teba ukotvené že sa nemôžeš zapísať na vysokú školu a nechodiť tam? To maju každého akože zatvárať?

A ešte k tomu koho podvádzam? štát? A ako? Z akych vašich daní? si myslíš že ja akože neplatím DPH ani žiadnu inu formu dane? Inak bol som aj živnostník a odviedol som toľko dane že by som si mohol aj 10 rokov študovať zadarmo.

Zaberanie miesta na škole? Studujem druhy stupen informatiky, ledva sa naplnia kapacity, to nikto neštuduje lebo sa ma problem prepchať cez prvy stupen.. Keby išlo o primiačky na bakalarske študium tak nepoviem že niekomu zaberiem miesto.. Ale magisterske a inžinierske študia zívajú prazdnotov a berú všetko.

Skôr spravím dobre, škola na SR do ktorej pojdem dostane na mna dotáciu od štátu a môže si nakúpiť lepšie vybavenie.
Mi_t_is
04.07.16,17:35