denys_jay
20.07.16,08:12
Čaute, som študentkou TRUNI 3. rok učiteľstvo bio a chem a na II. stupeň by som chcela prestúpiť na FBP- Bezpečnosť a kontrola potravín....mám šancu, že ma príjmu aj keď budem mať bakalára z inej VŠ? :) Dík za odpovede
ivka70
20.07.16,06:17
Na to ti snad odpovie len studijne oddelenie danej fakulty.
Tam si treba zistit, ze s akym vzdelanim si mozes dat ziadost a aj pripladne priblizne, ake rozdielove skusky ci prijimacky by si musela robit.

Myslis, ze nejaky student ti napise, ze mas alebo nemas sancu?
(povodne bolo v nazve: Študent z Fakulty biotechnológie a potravinárstva? Potrebujem info....)
taiko
20.07.16,06:34
Šancu určite máš. Otázkou ale ostáva, aká je tá šanca vysoká. To sa odvíja aj od toho, aké sú podmienky prestupu-prijatia.
Takže treba navšíviť študijné oddelenie a urobiť si domácu úlohu. Neboj, to zvládneš, veď už si dospelá.;)
denys_jay
20.07.16,06:34
ja som uz na studijne pisala a ochotne tetusky mi nevedia povedat kedze este nemam ukonceny treti rocnik na truni a nevedia ake predmety porobim/ neporobim :D .....ja som iba chcela vediet od studentov z nitry ci nahodou nepoznaju niekoho kto takto prestupil, aby som si nerobila zbytocne nadeje
monika1991
20.07.16,11:55