4l3na
26.07.16,11:25
Som studentkou vysokej školy, pravdaze ako vascina studenov sa ucim hlavne vecer, a dost narychlo, potrebujem nieco, co mi pomoze udrzat sa a potiahnut aj celu noc. Mate nejake rady typy ?
Chobot
26.07.16,09:27
Liter kávy.
lujza.j
26.07.16,09:38
Ziadny...radsej kusok pospat a pokracovat po spanku.kvalitny zeleny caj..ak
jslancik
26.07.16,10:23
je dosť individuálne, ako čo na koho zaberá. Ale na väčšinu ľudí energetické nápoje zaberajú dočasne (cca 15 minút - individuálne), potom je stav ešte HORŠÍ ako predtým. to sa týka ja kávy.
okrem toho, v takýchto nápojoch je strašne veľa svinstva, ktoré ti ničí všetko, počnúc žalúdkom a končiac mozgom. nie je nič horšie, ako si dať energeťák na lačný žalúdok (lebo jesť nie je kedy/chudneme/nie je za čo, pravda?). Detto káva na lačný žalúdok, zelený čaj tiež. Na to tiež pozor.
čo tak zmeniť svoje návyky, a učiť sa pravidelne, normálne cez deň, vynechať všetky "vlastnosti" študentského života ako seriály, žúrky, bary, atď. Do životopisu si plánuješ dať, že rada robíš veci na poslednú chvíľu? A že žiješ podľa hesla "čo môžeš urobiť dnes, neurob ani zajtra a máš dva dni voľna".
toľko k mojym typom.
ivka70
26.07.16,10:35
Studentka vysokej skoly by mohla vediet, ze sa pyta na tipy.
mareko
26.07.16,12:20
Pravidelné prestávky s krátkym cvičením, či pobehaním si na čerstvom vzduchu. Ak sa nedá na čerstvom vzduchu, tak aspoň po balkóne alebo izbe či chodbe pri otvorenom okne.
vicktor
26.07.16,12:32
Len aby si nezaspala na veky vekov. Pisali nedavno o takom pripade.
Myslim ze na plechovke je to napisane (o pocte davok, nie o tej dievcine).
osky
29.07.16,06:19
hm,u mna to istila len poctiva zalievana Kava.neznasala som ju,ale ked som mala o 2 dni skusku a uciva bolo ako na 3 encyklopedie....tu nepomahalo len ucit sa pravidelne,aj tak sa nedalo vsetko zapamätat,pretoze toho bolo prilis Vela.
uvarila som si tak Liter a popijala stale,spolu s vodou do neskorej noci.