Fialovy612
13.09.16,13:12
Vedel by pls niekto napísať "pre" a "proti" pri osadení krbu v dome?, V prílohe vidíte zaznačený krb v projekte, červenou som označil možnosť "B" - tou by vznikla akási priečka s dominantným krbom čiastočne oddelujúca obývaciu miestnosť od kuchyne..., Ďakujem za rady, nápady, tipy...
V prílohe aj ilustračné foto pre upresnenie pointy, nakoľko projekt nie je katalógový...
zk24
13.09.16,11:22
nie som projektant ani odborník, takže u mna len take pre a proti od laika:

Pre:
- u mna potrebné ako alternatívne vykurovanie pre dosiahnutie certifikátu nizkoenergetického domu
- pekné, rodinné, romantické
- alternatívne kurenie a svetlo v prípade výpadku energie

Proti:
- vstupná cena a pravidelná údržba
- upratovanie - permanentne špinave sklo, bordel z dreva
- skladovanie dreva, brikiet,....
- zabera relatívne veľký priestor

a aj tak si krb do domu dávam
Fialovy612
13.09.16,11:29
To ano, so všetkým čo si napísal súhlasím..., a krb plánujem do domu rozhodne aj ja, len ma skôr zaujíma, ktorá varianta je vhodnejšia, praktickejšia a pod. ...
zk24
13.09.16,11:55
Nechyba nahodou nejaky obrazok? Vidim 3 obrazky a jeden ma cervenou vyznaceny krb. To chapem. Ale nerozumiem co je moznost "B" ako spominas v zadani.
Fialovy612
13.09.16,11:57
červená je vlastne možnosť "B", a "A" možnosť je zakreslená na tom istom obrázku pôvodne v projekte - na vedlajšej stene vedľa TV
afrikánka
13.09.16,12:12