katka421991
14.09.16,16:59
Dobrý deň,

rada by som sa opýtala, či tu nie je niekto kto pracuje ako vedúci hotela.
alebo či mi o tom niekto vie niečo viac povedať.

Mala by som nastúpiť do hotela ako vedúca no v hotely som nikdy nepracovala.
Ak by mi niekto vedel povedať aké sú povinnosti ocenila by som to.
Na čo ma len upozornili je, že je treba vedieť dobre po anglicky.

Ďakujem
misoft
14.09.16,15:04
buchač
14.09.16,15:18
Ešte si v hoteli nikdy nepracovala a hneď chceš nastúpiť na vedúcu funkciu ?
Nevieš ani, čo to obnáša ?

Nuž ja na Tvojom mieste by som vzal skôr nejakú menej zodpovednú funkciu, kde by som sa naučil aspoň tie základy.

...ono tá angličtina je v pohode, ale čo z toho, keď slovenský personál nebudeš (a to veru nebudeš !!!) vedieť riadiť, viesť, usmerňovať.
katka421991
14.09.16,16:52
Nepracovala som preto chcem získať čo najviac informácií ktoré by mi mohli pomôcť.
Ono prakticky budem skôr pomáhať jednému známemu a chcem si na tom dať záležať.
Oliwa
14.09.16,17:39
Zopár otázok - stačí, ak si na ne zodpovieš sama:
Ten "hotel" je na Slovensku? A je to naozaj hotel? Aká je jeho kapacita? Máš 25 rokov a žiadne pracovné skúsenosti? Prečo si vybrali práve Teba? Bolo vôbec nejaké výberové konanie alebo stačila len tá známosť?
Sorry, ale neviem si predstaviť, ktorý seriózny majiteľ seriózneho hotela by takto riskoval...
Rada: najlepšie by bolo začať celkom od podlahy... a to doslova... a postupne prejsť všetkým až na stoličku prevádzkárky... Vtedy budeš mať šajn, čo to obnáša... koho treba riadiť a čo všetko zabezpečiť, aby hotel fungoval a hostia i majiteľ boli spokojní... a v konečnom dôsledku aj Ty...
http://www.cestujemeposvete.sk/2012/07/osobnosti-henry-kallan/
kopretinka
14.09.16,18:00