22mata
21.09.16,10:29
Pracujem ako účtovníčka v ZŠ s MŠ. S ÚPSVaR sme uzatvorili Dohodu § 54 - Šanca na zamestnanie, v rámci ktorej sme prijali učiteľku a upratovačku do MŠ. V dohode sme uviedli ako číslo účtu - číslo výdavkového účtu. Vzájomný pomer medzi prostriedkami spolufinancovania zo štátneho rozpočtu a prostriedkami ESF je 15%:85%. Na ÚPSVaR som napísala Žiadosť o písomné stanovisko, aké kódy zdrojov mám používať (zatiaľ neodpovedali). ÚPSVaR sa zaväzuje poskytnúť nám príspevok, pričom mesačná výška príspevku je najviac vo výške 95% celkovej ceny práce zamestnanca. Bola by som vám strašne vďačná, keby ste mi vedeli poradiť, ako mám postupovať, čo sa týka účtovania. Poprosila by som dopodrobna všetky kroky. Strašne moc ĎAKUJEM za váš drahocenný čas a za odpovede... Moc, moc, moc...
neva19
21.09.16,14:58
Kódy zdroja Ti viem poradiť 15% =1AC2, 85%=1AC1, svojich 5% =11G6
22mata
21.09.16,21:20
Ďakujem za usmernenie... teraz som už naozaj úplne domýlená. Na ÚPSVaR, keď som odovzdávala žiadosť o písomné stanovisko, aké kódy zdrojov mám použiť, pani mi spomenula, že 3AC1 a 3AC2. To, čo budeme financovať my, akokeby z prostriedkov zriaďovateľa, som myslela, že dám pod kódom zdroja 41.
neva19
22.09.16,15:35
zdroje 3AC1 a 3AC2, by si použila, ak by ste dostali financie napr. v roku 2015 a výdavky by boli až v roku 2016, čiže z minulých rokov. Na spolufinancovanie sa po novom používa vo výdavkovej časti kód zdroja 11G6 t.j. tých 5 %, ale ak im hradíte navyše stravu tak to už je nad tých 5%, to bude s kódom zdroja 41.
22mata
24.09.16,01:55