SoniaJ
09.10.16,02:43
Pomooooc! Tečie mi tlakový splachovač (je zamurovaný v stene). Neviete mi niekto poradiť ako to opraviť? A či volať vodára? Nechcem búrať stenu
branislavp
09.10.16,03:15
Momentálne, aby netiekla zbytočne voda, ak sa to dá, tak odstav vodu, ale neviem, či to v Tvojom prípade sa dá odstaviť. Ak máš manuál k tlakovému splachovaču, prečítaj si a konaj podľa toho manuáu. Najskôr zlož zo steny kryt a tam musia byť vyznačené návody na systém. Poskúšaj s tými "cuplíkmi". Alebo ich podrž-zastav a potom zfunkčni. Skús tak a môžeš to aj zopakovať Ak to ani tak nezastaví vodu, tak už len v stene celý systém rozobrať podľa manuálu, ak ho máš. Ja som iba laik, takže iba takto napochytro Ti radím. Rob to opatrne, aby si niečo nezlomila.
afrikánka
09.10.16,03:21
Dobre si prezrela stenu? Predsa vždy sa to zabudovava tak, že je pristup. Každopádne zavolaj vodára.
Mária27
09.10.16,06:13
buchač
09.10.16,06:18
Pomooooooc !
Nejde mi klimatizácia v aute. Odporový regulátor je umiestnený za palubovou doskou. Neviete mi poradiť, ako to opraviť ? Volať automechanika ? Nechcem rozmontovať celé auto.
SoniaJ
09.10.16,06:46
Voda tečie len cez ten gombík keď to stlačím. Byt som kúpila len pred 2 mesiacmi a návod tu bývalý majiteľ nenechal. :(
SoniaJ
09.10.16,06:49
Stúpačky sú za rohom.A keď dám dole kryt, je tak vidno kúsok obmurovanej trúbky... predpokladám, že trúbka bude viesť poza celú kúpeľnu...
afrikánka
09.10.16,07:59
....tým tlačidlom spúšťaš splachovač? Zrejme ide o podomietkovú "truľovinu", ktorá po čase takto končí. Zavolaj vodára....pravdepodobne bude tlačítko rozoberateľné "povytiahnutím....a vymení sa tesnenie
SoniaJ
09.10.16,08:06
Práve že to nie je ten podomietkový splachovač. Tlakový splachovač je nejak priamo napojený na prívod studenej vody...Neviem presne ako to funguje. Dúfam,že je to len nejaké tesnenie v tom gombíku, lebo inak to znamená demontovať umývadlo, obklad a sekať stenu
afrikánka
09.10.16,08:20