kukučka
21.10.16,17:57
Pridávajte tipy na darčeky či už pod stromček, alebo aj na iné príležitosti.
kukučka
21.10.16,15:59
Akcia len dnes na predplatné výborného českého časopisu Venkov a styl
http://www.press.sk/venkov-styl/venkov-a-styl-predplatne/
kukučka
28.10.16,21:18
Vybrali sme ako darčeky pár kníh a zistili dosť veľké rozdiely v jednotlivých kníhkupectvách, nakoniec najlepšie ceny na nete v mega knihách
Dáša_
29.10.16,06:37
my už tradične si so sestrou a švagrom dáme navzájom lístky. Striedame to, už bol muzikál, opera, klasika v národnom. Teraz sme sa rozhodli, že si pozrieme Jesus Christ Superstar v Prahe. Už sme videli Ďurovčíkovú verziu v Bratislave, tak sme zvedaví na túto.
kukučka
07.12.18,22:43
Na zaklade vreleho odporucania jednej mamicky kniha - leporelo Rok v lese uz kupena.
Kabaka123
08.12.18,16:32
Nakúpila som škatulky na vreckovky, nejaké servítky a ozdobila som škatulku servítkovou technikou. Už mám tri, ešte potrebujem spraviť tri. Ešte kúpim náplne. Mám aj hodvábnu šatku, ktorú som maľovala.
ZahradnikAmater
08.12.18,19:42
Najväčší darček nie len na Vianoce je pokoj a kľud. Preto máme už roky zavedené bezdarčekové Vianoce. Nikto sa nenaháňa, nikto nekupuje nezmysly a nikto sa nebojí, čo zase dostane... Všetci si spolu užívame ozajstné sviatky pokoja.
afrikánka
08.12.18,22:20
Najväčší darček nie len na Vianoce je pokoj a kľud. Preto máme už roky zavedené bezdarčekové Vianoce. Nikto sa nenaháňa, nikto nekupuje nezmysly a nikto sa nebojí, čo zase dostane... Všetci si spolu užívame ozajstné sviatky pokoja.
Súhlas, iba taká poznámočka, pri malých deťoch to nejde, darčeky sa nedajú obísť, rozžiarené očká pri stromčeku sú predsa to najkrajšie...
bettylou
08.12.18,22:45
Akcie v zbrojárskych nadnárodných spoločnostiach.. pre mamonarov
bettylou
08.12.18,22:50
Kúsok chodníka, či cestičky, ktorý pred vami a vašimi deťmi žiaden/na kreatúra už nikdy nezadymí
bettylou
08.12.18,23:09
brigádnikov (ne na postreky) do ovocného sadu (deti) :D