Meichan
21.10.16,19:16
Dobrý deň,

chcela by som sa spýtať, ako sa žiada o pedagogickú prax. Skúšala som mailom, ale nikto sa neozval. Som pracujúca a študujem ďiaľkovo, nemám moc voľného času behať po školách a potrebujem 2 jednodňové pozorovacie praxe v 2 zariadeniach a 1, kde už smiem zasahovať do výuky, ale nemám poňatia ako sa o také praxe žiada. Mám napísať oficiálne listy školám? Alebo sa stačí zastaviť v nejakej škole a u riaditeľa alebo u koho? Neviem či má zmysel písať oficiálnu žiadosť, kedže prax potrebujem iba 6 hodín v jednom zariadení? Som poriadne zmätená v tejto otázke. A mám ešte otázku na to, čo presne pri vykonávaní praxe sa myslí pod pojmom denník praxe a prípravy.
Ďakujem
sosak
21.10.16,17:33
§ 37

Cvičné školy a cvičné školské zariadenia


(1) Praktická výučba v učiteľských študijných programoch sa uskutočňuje najmä v cvičných školách a v cvičných školských zariadeniach.


(2) Cvičná škola alebo cvičné školské zariadenie je inštitúcia, s ktorou verejná vysoká škola uzatvára zmluvu o spolupráci.


(3) Cvičnou školou alebo cvičným školským zariadením môže byť materská škola, základná škola, stredná škola, špeciálna škola, základná umelecká škola, školské zariadenie a špeciálne výchovné zariadenie, ktoré sú zaradené do siete škôl a školských zariadení určenej ministerstvom;23) cvičnou školou môže byť aj stredná zdravotnícka škola, ak je zaradená do siete škôl určenej Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo zdravotníctva“). Pedagogickú prax študentov vysokej školy v cvičnej škole vedie cvičný učiteľ cvičnej školy alebo cvičného zariadenia.
http://www.zakonypreludi.sk/zz/2002-131
.................................................. .......................
Musíš sa poinformovať na škole, kde diaľkovo študuješ.
viktorviktor
23.10.16,08:30
zdá sa, že si budeš musieť nájsť čas, uplatniť vytrvalosť a pokoj, /skús vyhľadať - Cvičné školy pre pedagogickú prax -/