audrye
03.11.16,21:16
Pracujem ako školský psychológ na strednej škole. Nezaradili ma ale do kategórie pedagogických a odborných zamestnancov, ale do kategórie nepedagogických... Myslím si, že to nie je správne, pretože napriek tomu, že mi dali osobný príplatok, môj celkový plat nedosahuje sumu, ktorú by som dostala, kebyže som zaradená tam, kde si myslím, že mám byť (odborný zamestnanec, 10/2). Ja si myslím, že takýto postup je nesprávny a neférový. Viete sa mi k tomu niekto fundovane vyjadriť prosím? Chcem si dať to zaradenie prehodnotiť, ale potrebujem niečo, o čo sa môžem oprieť, ja sa v tom nevyznám... škola to zdôvodnila tým, že sa im nedá školský psychológ nahodiť do eduzberu do kategórie pedagogických a odborných zamestnancov, tak ma dali inde. Ďakujem pekne
avalik
04.11.16,07:50
Do akej PT ta zaradili? Aku funkciu mas uvedenu v pracovnej zmluve a v oznameni o plate? Splnas podmienky na zaradenie do karieroveho stupna samostatny odborny zamestnanec? Pred uzatvorenim pracovneho pomeru ake ti boli oznameneracovne a mzdove podmienky? Je o tom pisomny zaznam?
audrye
19.11.16,18:48