Ailise
11.11.16,10:12
Ahoj,

prosím chcem sa spýtať. Moja zubárka mi povedala, že potrebujem vytrhnúť 4 osmičky. Lenže ja mám z toho panický strach, tak si to chcem dať spraviť pod celkovou anestéziou. Avšak u nej taký zákrok stojí 1000 eur, na čo absolútne nemám, keďže som študentka. Neviete mi poradiť, koľko taký zákrok stojí normálne v nemocnici? Aká býva asi čakacia doba? Prípadne neviete mi poradiť nejakého dobrého zubného chirurga, ktorý by mi to urobil za lacnejšie?

Ďakujem veľmi pekne za každú radu.
ivka70
11.11.16,09:21
Skus sa na to informovat vo svojej zdravotnej poistovni.
Kde to robia a aj kolko ti na to ZP prispeje.

Myslim si ale, ze to bude rovnako drahe ako ti povedala doktorka,, kedze ide o nadstandardny zakrok, ktory je hradeny zo zdravotneho poistenia len v indikovanych pripadoch (napr. osetrenie zubov nezvladnutelnych mentane postihnutych).

Osobne si myslim, ze riziko celkovej anestezy je ovela vyssie ako zvladnut to trhanie s lokalnou anestezou.
Ailise
11.11.16,09:25
Ja to určite nezvládnem. No ja si myslím, že inde by to mohlo byť lacnejšie, lebo u nej sú celkovo neskutočne vysoké sumy. Preto sa pýtam, či napr. s tým nemá niekto skúsenosť.
ivka70
11.11.16,09:44
Tak si skus najst ineho zubara vo svojom okoli a pri hladani sa rovno pytaj aj na tu celkovu anestezu pri trhani osmiciek.
Ailise
11.11.16,10:14
Ďakujem. A koľko ťa to asi vyšlo finančne prosím? Ja som už rozhodnutá na tú celkovú. Inak áno, ona to tiež nerobí, majú tam na to špeciálne chirurga, ktorý by mi to spravil.

A ešte prosím, ako dlho si na ten zákrok čakal od objednania?
Ailise
11.11.16,10:30
Ďakujem moc za info!

Ona mi povedala, že to robia priamo tam. Je to také veľké moderné stomatologické centrum. Vraj aj deti často dávajú do celkovej.

EDIT: Strach mám celkovo z toho zákroku. Ja neverím, že by som ho pri vedomí prekonala.
lujza.j
11.11.16,10:33
Moja mama si "fukla"rajskeho plynu a uz sa trhalo aj co nebolo v dany den v plane..