Janka.Ajka
19.11.16,22:11
Dobrý deň,

som študentka a mám podpísanú dohodu na celý rok u jedného zamestnávateľa u ktorého si uplatňujem odvodovú výnimku u študentov. Ide o to, že súčasne som mala jednodňovú brigádu u iného zamestnávateľa, kde mi nedorozumením tiež uplatnili odvodovú výnimku. Zmluva mi však prišla až o deň neskôr poštou, a vtedy som si uvedomila danú chybu. Keď som volala do tej firmy, že ja to nemôžem podpísať, povedali mi, že už nemám na výber, pretože ja som ten deň už odpracovala a oni ma tak nahlásili v sociálnej poisťovni a že tam sa to už nedá zmeniť. Chcem sa opýtať, je to pravda, že v sociálnej poisťovni sa to už nedá zmeniť? Aké následky môžem niesť, ak si v jeden deň budem uplatňovať odvodovú výnimku u dvoch zamestnávateľov? Za odpoveď Vám vopred ďakujem.
veronikasad
19.11.16,21:50
Pýtaš sa naozaj na NČZD, alebo odvodovú výnimku študentov ?
veronikasad
19.11.16,21:51
NČZD sa nenahlasuje do sociálnej poisťovne. Neuplatnila si si náhodou aj u druhého zamestnávatela odvodovú výnimku ? Ak ano, v SP to druhý zamestnávatel musí zmeniť, lebo mu neprejde mesačný výkaz...

Pošli zamestnávateľovi písomnú žiadosť (poštou doporučene) o zrušenie odvodovej výnimky, nakolko si túto uplatňuješ u iného zamestnávateľa. Môžeš v nej tiež uviesť, že si o jej zrušenie žiadala ústne dňa .......
Janka.Ajka
19.11.16,21:54
opravujem sa, pýtam sa na odvodovú výnimku študentov
veronikasad
19.11.16,21:56
oprav si názov témy aj text zadania...
veronikasad
19.11.16,21:58
Kedy vznikla dohoda ? Už si dostala "výplatu" ?
avalik
20.11.16,07:52
podpisala si aj u druheho zamestnavatela odvodovu vynimku, alebo ju zamestnavatel uplatnil bez tvojho podpisu?
Janka.Ajka
20.11.16,08:52
Druhú dohodu ani odvodovú výnimku som ešte nepodpísala, tam mi však tvrdia, že už ju musím podpísať takúto, lebo sa to nedá zmeniť.
Janka.Ajka
20.11.16,08:53