dámsiporadiť
04.01.17,11:39
prosím napíšte mi aj publikácie, zákony a zákonníky atď,

Kde je možné v Martine absolvovať kurz BT
Jarka 1
04.01.17,10:50
A čo všetko si už pre to urobil/a?
willma
04.01.17,10:59
roky praxe, roky samovzdelávania a ani jeden skúsený technik si netrúfne povedať, že je odborník - len sa vyzná o niečo viac ako netechnici a oveľa menej ako IP http://www.nip.sk/?t=78&s=93&ins=nip a bez tohto http://www.ibp.sk/kurzy/kurzy-s-terminom/?&termId=933&act=detail&no_cache=1 ťa ku skúškam nepustia
Žabinka
04.01.17,11:01
čo tak trošku čítania..
http://www.minv.sk/?bezpecnostny-technik-1
dámsiporadiť
05.01.17,09:14
ďakujem
dámsiporadiť
05.01.17,09:18
musím začať asi čítať, 15 rokov pracujem ako asistentka a potrebujem zmenu, mám dve VŠ tak chcem to aj využiť, čo všetko mám prečítať a naštudovať?
Jarka 1
05.01.17,11:35
napr. prečítaj všetky príspevky o BOZP /cez vyhľadávač/ na porade aspoň za posledné 2 roky. Potom uvidíš čo to obnáša a či by si sa vôbec vydala týmto smerom.
Jarka 1
05.01.17,12:46
Bisťu, dnes budem za zlú. Nedá mi to. Píšeš, že máš dve VŠ a to mi nijako nekorešponduje s tým, že nevieš použiť vyhľadávač. Možno sa mýlim, ale mne to príde, že si z nás robíš srandu.
frzanony
05.01.17,23:43
Veľmi správny názor, že treba začať čítať. Pre zorientovanie sa v tom doporučujem si prečítať na úvod §§ 21 až 27 zákona 124/2006 Z.z. v platnom znení. Posledná zmena je zákon 118/2015 Z.z. A ak sa rozhodnete v tom pokračovať je nutné sa prihlásiť do kurzu pre získanie osvedčenia bezpečnostného technika. Neviem z ktorého regiónu pochádzate, ale na stránke NIP je zoznam oprávnení, musí mať vydané oprávnenie 01.2. Tak sa treba rozhodnúť, či to má byť bezpečnostnotechnická služba, alebo výchova a vzdelávanie. Výchova a vzdelávanie po získaní osvedčenia bezpečnostného technika ešte 5 rokov a to v každom prípade. BTS nie v každom prípade. BTS teda skôr prichádza do úvahy. Pokiaľ by nebolo niečo jasné vysvetlím.
viktorviktor
06.01.17,11:23