Profanamentegirl
09.02.17,15:06
Dobrý deň,


manžel by potreboval počas 28. týždňov poberania tzv. materského zostať pracovať na pár hodín u jedného zamestnávateľa, aby si aj po skončení materskej udržal miesto. Momentálne je zamestnaný na TPP u 2 zamestnávateľov (doba neurčitá), a počas materskej by teda u jedného z nich uzavrel Dohodu o vykonaní práce.


Otázka znie: Ako definovať/zmeniť náplň práce tak,a by to bolo akceptovateľné, keď v terajšej zmluve má napísané, že pracuje ako učiteľ hudby? Na Sociálnej poisťovni mi tvrdia, že u učiteľov to nejde, lebo učiteľ bude stále učiteľ.

Je právne akceptovateľné, ak by mal v Dohode o VP napísané tentoraz namiesto učiteľ hudby napr. presnú špecifikáciu toho, čo vyučuje: teda: učiteľ klavíra, príp. teoretická a praktická príprava žiakov na vystúpenia, nacvičovanie hudobných koncertov a vystúpení? Bolo by to takto prijateľné napr. pre inšpektorát práce? Príp. poraďte, prosím, ako/čo by sa tam dalo napísať? Alebo to naozaj u učiteľov nejde?


Ďakujem za každú radu....
Kňaza
13.02.17,15:10