verona 43
28.02.17,09:09
Opravny termin nasej VS bol v mesiaci januar. V septembri mi dala skola potvrdenie,ze som student,hoci som nemusela chodit na prednasky,len sa zucastnit statnej skusky z 1.predmetu.(2 skusky a obhajobu prace mam uznane)Kvoli tejto skuske som musela zaplatit 800€ , v podstate za 2 semestre.Preto ma zaujima, ci som studentom VS do konca semestra,kedze som zaplatila skolne.

kvoli ...dobrej brigádnickej činnosti ako študent.... na dohodu nie
...od septembra pokračujem ako študent....
veronikasad
28.02.17,08:13
Na aký účel?
viktorviktor
28.02.17,12:21
§ 65
Riadne skončenie štúdia
(1) Štúdium sa riadne skončí absolvovaním štúdia podľa príslušného študijného programu. Dňom skončenia štúdia je deň, keď je splnená posledná z podmienok predpísaných na riadne skončenie štúdia daného študijného programu.

kedže skúšku si urobila, splnila si všetky predpísané podmienky, študentom zostávaš ak budeš pokračovať v štúdiu, ale bez niektorých výhod, až do ďalšieho zápisu, info dostaneš na študijnom,
verona 43
01.03.17,14:51
Na študijnom mi povedali to isté... čomu aj rozumiem, že št. skúškou prestávam byť študentom,... a kde sa stráca suma za školné na celý akademický rok?... diera v legislatíve... pokračujem v štúdiu v tomto kalendárnom roku... potrebujem poradiť niekoho, kto by sa vedel odborne a presne vyjadriť na ministerstve...vďaka
viktorviktor
01.03.17,21:04
každý semester je potrebné uhradiť, to preto aby si bol študentom a mohol vykonať všetky potrebné aj nepotrebné úkony počas semestrov, ak by si neplatil za letný nebol by si už študent a nemohol používať privilégia študenta danej školy, nemôžeš jednoducho nezaplatiť, ak by si bol žiadal aj prerušenie stúdia už nie si študentom, nič nevymyslíš, brigáduj, uč sa cez víkendy cudzie reči, a makaj, ber si príklad z čínskych študentov, prípadne môžeš študovať právo :-))) ........
verona 43
02.03.17,09:25