vgabka
10.11.04,12:08
Už týždeň (vtedy som túto stránku našla) intenzívne študujem všetky príspevky v tejto diskusnej skupine a vidím, že tu diskutujú skutočne odborníci z praxe. Preto verím, že mi pomôžete s mojim problémom. Okrem hlavného pracovného pomeru (som učiteľka :( ) robím lektorku a vediem kurzy podvojného účtovníctva a práce s PC. Od 1.1.2004 pracujem na základe príkaznej zmluvy. O tejto zmluve tu už bolo toho veľa napísaného, ale to, čo ja sa chcem opýtať som nenašla. Na konci roka podám daňové priznanie, kde príjem dosiahnutý na základe príkaznej zmluvy zdaním. Poistenie sa neplatí - dúfam. Ale niekto z Vás písal, že si môžem uplatniť preukazateľné výdavky spojené s touto činnosťou. Ako ste to mysleli? Ja totiž nemám živnosť a kvoli odvodom do poisťovní ani si ju neplánujem zriadiť. V daňovom priznaní môžem znížiť základ dane o výdavky, ktoré som s touto činnosťou mala a ktoré mám zdokladované v JÚ? Alebo ste to mysleli len tak, že firma pre ktorú pracujem mi môže výdavky preplácať? Ďakujem za odpoveď.
vgabka
11.11.04,13:56