t02
09.04.17,15:34
pračka AWT2267, pri prepínaní hociktorého programu vždy len začne čerpadlo ťahať vodu, hoci tam nieje a pritom by mala napúšťavať vodu. Vymenil som aj programátor, ale robí to isté ako pri starom.Poraďte.
vlado 33
09.04.17,13:39
A čo tak zavolať servisáka, by to šlo? Skôr by si pral....
Hankey
09.04.17,14:39
Nove pracky vseobecne zacinaju kazdy cyklus vypustenim starej vody z bubna. Priciny, ze je zablokovana k dalsiemu cyklu mozu byt rozne.
1. Stisknute tlacitko Stop plakania
2. Ohnuta hadica vypustania vody
3. Porucha cerpadla
4. Zaseknuty hladinomer vody
misoft
09.04.17,14:45
S bodom 1. nesúhlasím! Pokiaľ by v bubne bola voda po predchádzajúcom praví - t.z. že neodstredilo - tá voda by po dvoch - troch dňoch smrdela až hrôza.
S bodom 2. tiež nesúhlasím - bolo by to pri končení pracieho procesu vidieť, že pračka nevypúšťa - a v tom prípade by pri začiatku prania hlásila chybu.

Skôr chyba programátora - teda volať servisáka.
misoft
09.04.17,15:01
Budeme polemizovať? Akurát dcéra doprala.... pozrel som sa - žiadna voda v bubne - pretože ten je skonštruovaný tak, aby výtok bol VŽDY v najnižšom bode.
Pokiaľ si nevidel rozobratú pračku - nepíš tu nepodložené alternatívy.
misoft
09.04.17,15:06
Nedáš si pokoja.... tak sa idem pozrieť na filter....
misoft
09.04.17,15:09
Mal si pravdu....:D.... bola tam - celých 12 kvapiek.....
misoft
09.04.17,15:22
Tak potom ja mám divnú pračku - ta začína napúšťaním vody.....pretože nemá dôvod niečo vypúšťať.

mimotemy - a s tým "peklom" - bacha - mám ťa v hľadáčiku!
sito
09.04.17,15:26
Hankey, takých tu už bolo a aj bude, drak, jeden, ale, ...
sito
09.04.17,15:30
On to má ako v hlave, pre istotu, naprogramované, aj keď nie je ...
taiko
09.04.17,16:19
@misoft, hadam by si ako moderator nevyhrazal inemu clenovi porady, ci ? ;):)
Kvaka
09.04.17,18:20