MarekĎuriš
30.04.17,21:19
Akého psa by som si mal vybrať keď som žiadneho predtým nemal? Pes by býval v byte. Nechcem malého psa ale ani veľkého keďže bývam v byte ideálnych by bolo cca 50cm. Nemal by mať problém s trochu dlhšími prechádzkami (2-2 a pol hod) ale ani s tým že niektoré dni bude vonku iba ráno, pol hod poobede a večer pretože keď chodím do školy nemám volné každé poobedie aby som sa s ním mohol ísť vyblázniť von :) Rozmýšľal som nad Borderskou kóliou a Západosibírskou Lajkou ale u obidvoch som sa dočítal že nie sú vhodné do bytu a výcvik zvládne iba skúsený kynológ čo ja nie som :/ Chcel by som váš názor na to či by som ako začiatočník vedel vycvičiť Lajku alebo Kóliu a či by neutekali ak si všimnú nejaké zviera napr zajaca. Samozrejme môžete dať aj návrh na iné plemeno ;)
Mila123
30.04.17,19:20
a čo tak začínať s plyšákom?
Valcake
30.04.17,19:25
Súhlas!
Terezia13
30.04.17,19:32
neodporúčam žiadneho, trpeli by ste obaja, pes potrebuje prítomnosť človeka, on nevie, že máš školu, že chceš ísť aj s kamarátmi von, že chceš.toho by bolo asi viacej, kým neskončíš školu, neviaž si ďalšie povinnosti, pes potrebuje tvoj čas - veľa času -to nie je hračka a tam neplatí, že máš práve iné povinnosti
keď už veľmi túžiš po psovi, môžeš vo vašom meste chodievať venčiť psíky z útulku a to sa dá kedykoľvek, keď budeš ma na to čas a chuť
fortunka
30.04.17,19:40
Súhlasím úplne. Je to záväzok na dlhé roky.... Nič pre mladého človeka čo má záujmov kopec.... A nevie čo bude o rok.
bubkoch
30.04.17,19:48
ziadneho ! pes do bytovky nepatri ...
casper27
30.04.17,19:51
Ked ta nahodou nepresvedcil nazor od Terezie a aj tak budes chciet psa, tak skus ist do utulku u Vas v meste. Na zaciatok si vyber nejakeho street teriera (orecha) najlepsie fenku. Cistokrvne psy su velakrat najhorsie-preslachtene a vela krat hlupe :-) Ked nechces chodit po vystavach alebo sa nim chvalit, tak ten orech je najvdacnejsia volba.
Dav
30.04.17,19:58