SamuelG
21.08.17,18:13
Pracujem ako statny zamestnanec hlavny radca, kontrolny organ v Bratislave, veduci odboru (hruby plat po 12 rokoch 1000 eur - z dovodu ze viaceri porovnavali moj plat s platmi ucitela alebo sestier, chcem upozornit ze jedna sa o plat veduceho zamestnanca po 12 rokoch sluzby, nie o plat radoveho zamestnanca) Z dovodu ze platy statnych zamestnancov su na konci za sestrami, ucitelmi, policajtmi, kdezto praca v statnej sprave uz davno stratila svoje vyhody co mala v minulosti, v sucasnosti je tam pracovne nasadenie a buzeracia ako v sukromnom sektore, ale platy zostali na rovnakej urovni, ktoru v podstate viac menej drzia len uradnici pred dochodkom, pretoze mladi za tie smiesne platy robit do nej nepojdu a uz vonkoncom nie v Bratislave, som sa rozhodol pre zmenu zamestnania a chcel by som si podat prihlasku aj k policajnemu zboru (platovo lepsie, vysluhovy dochodok, mozem uplatnit odborne skusenosti)

Nevie niekto poradit kontakt telefonicky, mailovy na personalny utvar krajskeho riaditelstva v Bratislave alebo personalny utvar nejakeho okresneho riaditelstva v Bratislave?
SamuelG
21.08.17,16:31
Cakal som ze sa ozve nejaky ten "inteligent" ktory si neprecita na co odkazuje a zasle mi odkaz ktory som ja uz davno nastudoval a kde som potrebne info nenasiel. Skus uviest konkretny kontakt na personalny utvar na zaklade toho tvojho odkazu
SamuelG
21.08.17,16:37
Teda upresnim kontakt na personalny utvar na Bratislavu.
Mila123
21.08.17,16:47
prosím ťa, od kedy má sestra za 8 hodín, dennej zmeny viac ako 1000 € v hrubom ? zabudni!!!!!!
SamuelG
21.08.17,16:49
Ale pravdou je ze aj ja som zle formuloval otazku takze uz som ju opravil
SamuelG
21.08.17,16:52
Vychadzam z udajov od sestier, ucitelov, ktorych poznam v Bratislave. Neviem ako to je v inych mestach. BTW bohuzial uz ani nepamatam kedy som robil len 8 hodin denne. Nepreplatene nadcasy su uz u nas samozrejmostou.
SamuelG
21.08.17,16:58