SimaS11
13.10.17,17:02
Dobrý deň. Už druhý rok pracujem ako samostatný pedagogický asistent učiteľa v materskej škole. Prihlásila som sa prvýkrát na kontinuálne vzdelávanie, odoslala som prihlášku, všetko vyzeralo byť ok. No dnes mi zatelefonovali, že dostali nové nariadenie z ministerstva školstva, že vzdelávania sa môžu zúčastniť len učitelia mš. Chcela by som teda poprosiť o radu, či ide iba o toto jedno, konkrétne vzdelávanie alebo sa to týka všetkých vzdelávaní a teda sa pedagogický asistenti vôbec nebudú môcť na vzdelávaniach zúčastňovať? (Na internete som sa dočítala, že pedagogický zamestnanec má právo na kontinuálne vzdelávanie, neviem, či sa niečo zmenilo) Za každú radu/informáciu ďakujem.
avalik
14.10.17,07:22
pravdepodobne ide o vzdelavaci program pre konkretnu kategoriu PZ

kontinualne vzdelavanie je upravene v zakone 317/2009 o pedagogickych zamestnancoch - znenie v zbierke zakonov na stranke slov-lex.sk
SimaS11
14.10.17,12:22
Ďakujem za odpoveď. Podľa všetkého, čo som sa dočítala, spĺňam všetky predpoklady aby som sa mohla vzdelávaní zúčastňovať.Čo sa týka tohoto jedného, na ich stránke som si prečítala popis vzdelávacieho programu kde uvádzajú ,,Pedagogickým zamestnancom ponúka ucelený vzdelávací program, ktorý..." Je tam napísané ped. zamestancom, teda aj ped. asistentom... Ide o vzdelávanie Dieťa a hudba-pohyb a hra. Myslíte, že teda len dostali novú informáciu z min.školstva aby na toto vzdelávanie prijímali iba učiteľov?
avalik
14.10.17,12:46
z tychto info neviem posudit pytajte sa konktetne ich ci na ministerstve
olio
24.10.17,05:10