WEWE666
23.10.17,15:41
Ahojte. Chcem kupit pozemok na ktorom je ale postaveny bigboard. Som laik, zaujimalo by ma kolko si mozem pytat za prenajom pozemku na ktorom bigboard stoji. Bigboard ma plochy z 2 stran a pod nimi su dalsie dve mensie plochy. Je legalny a na pomerne frekventovanej ceste. Dakujem
misoft
23.10.17,13:50
Neviem, čo je to bigboard. Hádam billboard.
Zisti si, či ten billboard prešiel stavebným konaním, či je súhlas doterajšieho vlastníka pozemku s umiestnením tejto stavby. Zisti si (alebo nech doloží doterajší vlastník), či je daný súhlas na umiestnenie od správcu komunikácie (podľa cesty - ak je to "okreska" tak Správa ciest, ak diaľnica tak NDS).

Môj názor, pozemok s billboardom by som NEKUPOVAL! Budú v budúcnosti s tým len veľké problémy!
Mila123
23.10.17,14:22
Neviem, čo je to bigboard. Hádam billboard.
Zisti si, či ten billboard prešiel stavebným konaním, či je súhlas doterajšieho vlastníka pozemku s umiestnením tejto stavby. Zisti si (alebo nech doloží doterajší vlastník), či je daný súhlas na umiestnenie od správcu komunikácie (podľa cesty - ak je to "okreska" tak Správa ciest, ak diaľnica tak NDS).

Môj názor, pozemok s billboardom by som NEKUPOVAL! Budú v budúcnosti s tým len veľké problémy!
viď príklad z Čiech....

https://www.topspeed.sk/v-cechach-to-dokazali-zakazali-billboardy-pri-cestach/12984
vicktor
24.10.17,06:10
Bigboard je maxi billboard - vsak vies ze najskor sa zjavili "standardne" a potom coraz vacsie. A uz nielen na mure, ale na samostatnych pilieroch.
vicktor
24.10.17,06:17
Pytat mozes kolko len chces. Vstupny naklad sa ma vratit po urcitom case, to si ty musis povedat po kolkych rokoch.
Ma ten pozemok aj ine vyuzitie? Ak je stavba legalna, je aj na LV? Aku plochu zabera v porovnani s celou vymerou? Majitel asi nebude chciet platit rocne napr. desatinu z kupnej ceny CELEHO pozemku, ked bigboard zabera par m2.
misoft
24.10.17,16:29
No vidíš... zase som sa poučil .....:D:D:D takže by sa to malo značiť BBB - BigBillBoard...